longarmstrong Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Dette er en stunt film som ble laget på ca 1 uke. Få høre hva dere synes. I neste film kommer flere extreme stunts som Extreme Formasjonsflyging. Filmen varer i ca 17 minutter og er på ca 250MB. Mirrors: http://atluxity.no/3V_3Viators.wmv Denne er oppdatert med en ny versjon som er 100mb mindre, rulleteksten er også klarere å lese Enjoy Endret 18. september 2005 av lommis Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 kan vi prøve å samle alle filmene i en tråd? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 kan vi prøve å samle alle filmene i en tråd? Har laget en allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hva kan man si, annet enn - skilled shit. Utrolig mange tøffe stunts, filmen var fint redigert og jeg føler for å spille BF2 iallefall. Jeg er temmelig overbevist om at det ikke skal være mulig å være såpass nøyaktig med et jagerfly Utrolig mye tøff camera movement her, spesiellt de hvor det zoomes fort ned og slike ting. Me likey, iallefall. Endret 15. august 2005 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Filmen varer i ca 17 minutter og er på ca 350MB. 17 min og 350 mb er for langt og for mye, det er hva jeg syns. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 ÅÅÅÅÅ! Bra stunts og filming. Grafikken gjer meg sjalu! Skulle ønske eg og kunne ha det sånn. Men neidå, sitter her med 800*600 og det meste på low Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg går aldri lei av BF filmer <3 Kunne ha sett slike i evigheter uten å ha blitt lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Ja, hva for maskin er detta filma på? Det krever jo en god del ressurser for å klare å dra BF2 + film når det flyter såpass fint som det gjør. Lenke til kommentar
longarmstrong Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Takk for flotte tilbakemeldinger.. Når vi spilte inn alle disse stunstene spilte vi med low grafikk. Ettersom hva vi selv ønsker å bruke. Når vi rendret alle stuntsene til videoklipp kjørte vi opp alt på max i BF2. Rett og slett av den enkle grunn: eyecandy Håper dere likte det dere så, vi er allerede i gang med oppfølgeren Kazuo: Jeg er temmelig overbevist om at det ikke skal være mulig å være såpass nøyaktig med et jagerfly :D:D Skal innrømme at det var vanskelig å fly under den laveste brua på Oman med gassen i bånn, en bru som det såvidt går an å få en båt under. Men det gikk, og det er det viktigste. Maskinene vi brukte er våre vanlige gaming pc'er.. 3.2 GHz, 1gb ram og ATI Radeon x800 vivo Ikke verdens råeste, men funker fett Endret 15. august 2005 av lommis Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Skikkelig bra film dere har laget! Skills har dere! Neste film blir bra håper jeg! Som Kazuo sa, jeg får lyst til å spille BF2. Stå på! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 4%!!! gleder meg, elsker bf2 filmer, kan se på det i timesvis . Bruker dere joystikk eller mus? Lenke til kommentar
robB Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 4%!!!gleder meg, elsker bf2 filmer, kan se på det i timesvis . Bruker dere joystikk eller mus? Lurer jeg også på, ser ut som det er joystick. Or? Lenke til kommentar
longarmstrong Skrevet 15. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 I alle mine stunts bruker jeg tastatur og mus, noe jeg også gjør til vanlig. De andre bruker for det meste joystick. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 scheisse!!! nå har jeg sett filmen, og herreguuud "hvis jeg snakker mer nå høres jeg ut som max payne" Og var oversatt med sound like kjell magne bondevik Her ser man ulempen med ranka servere, no fun Lenke til kommentar
longarmstrong Skrevet 16. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Hyggelig å høre at du synes filmen var kul. Tekstinga skulle være så kødden som mulig, men sammtidig være forstående for folk utenfor skandinavia. Jeg tror jeg aldri har hatt det så artig som da vi dreiv med denne filmen.. Skulle jaggu blitt lagd en 'directors cut' versjon i tillegg Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Nydelig timing på C4'en som sprengte både flyene og heliet Sånne stunts må jeg lære meg Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Gleder meg til å se denne (er på 6%) Er jo sååå artig med stunt videoer da Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Så utrolig bra!! At det går an!!! 3V for teh win Endret 16. august 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Er konge da " Å dæn har en diiiger eksospotte" HAHA Artig da de 2 flya kommer inn i den tunnelen der det står to folk og glor da Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. august 2005 Rapporter Del Skrevet 16. august 2005 Har litt problemer med å få lastet den ned her.. Har prøvd begge mirrorne, men det kommer ikke opp noe som helst, bruker mozilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå