EinarEriksen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bardufoss er kurant. Søringer kaller det et gudsforlatt lite sted i nord, men det er da egentlig et veldig trivelig sted . På Bardufoss kan det godt bli mye kaldere enn 30 minus, men man må regne med temperaturer der nede et sted på enkelte dager. I tillegg må de som er i militæret ut og fryse. Multifuel er en lukseriøs ting man visstnok ser lite av Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Søkte om å få komme inn tidligere da jeg er skole lei, er snart 19, men pga av synet mitt ( har -3,25 ) så vil de ikke slippe meg inn . Jeg som virkelig ville inn og , ville gjøre Karriere av det . jaja , jeg får skaffe meg en jobb og ta en syns operasjon Endret 29. august 2005 av Keylar Lenke til kommentar
aklla Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 nå har jeg blitt innkalt til opptaksuke for UBHV (puste liv i en gammel tråd) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skal til Garden i Oktober i år jeg:) 4675818[/snapback] Hvilket kompani er du i? Begynte også i garden i oktober i kp3 (signal) Lenke til kommentar
Same- Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Søkte om å få komme inn tidligere da jeg er skole lei, er snart 19, men pga av synet mitt ( har -3,25 ) så vil de ikke slippe meg inn .Jeg som virkelig ville inn og , ville gjøre Karriere av det . jaja , jeg får skaffe meg en jobb og ta en syns operasjon 4753102[/snapback] For å si det på den måten, hvor dårlig syn kan man ha for å slippe inn? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 kan ikke tro at de er så veldig strenge på dette med syn. det var noen skikkelige colabunner i min tropp da jeg var inne i fjor. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 www.dimme.cjb.net - Alltid behjelpelig hvis du rett og slett ikke gidder å gå inn i forsvaret! Join the club Etter å ha vært i militæret lærer du å sette pris på de tingene du har i livet( for i militæret blir det jævlig) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Noen som er på Bodin i Bodø? Var der for noen år siden. Artig å visst om det samme gamle rare befalet er der enda. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Skulle inn til Madla den 10. januar, men fikk brev i dag om at innkallingen er kansellert. Ikke f***, jeg skal inn! Har vært forberedt siden høst, kan ikke tenke meg å gjøre noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå