andig Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei kjøpte denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306555&cks=SPK til broren min og hadde litt problemer med å få den på (har aldri gjort det før) han hadde et intel 775 hodedkort og et lite kabinett så det var bare så vidt jeg fekk den inn. Etter alt strevet i 3 timer så prøvde jeg å starte maskinen og den stopte då tenkte jeg DØDEN for meg. har hørt at jeg må ha 0.5 cm mellomrom fra viften til Strømforsyningen betyr det noe? takk for hjelpen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Velkommen til forumet! Har du sjekket at strømkabelen til vifta er ordentlig tilkoblet? Lenke til kommentar
andig Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Takk Ja alle kabler er i. glemte å sei at pcen skrur seg på bare når jeg tar i strømkabelen og slår seg av etter ca 3sek (alle vifter kommer på) + at det går ikke ann å bruke på knappen til å slå på pcen. Prøvde å dra kabelen ut og inn men det gjekk ikke! seinere prøvde jeg og då kom den på. var litt hardhent fordi jeg var veldig stressa med å få på den nye cpu viften. kommer ingenting på skjermen. Endret 15. august 2005 av andig Lenke til kommentar
Vain Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 + at det går ikke ann å bruke på knappen til å slå på pcen. Prøvde å dra kabelen ut og inn men det gjekk ikke! seinere prøvde jeg og då kom den på. Du mener at du fikk den til å starte? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er det mulig at hovedkortet tror at cpu-vifta ikke fungérer og dermed slår av pcen for å beskytte CPUen? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Prøv å koble fra denne vifta igjen og se om det ivrker. Kan være at PSU er iferd med å bli overbelastet... Lenke til kommentar
andig Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Fant det ut :!: var 2 ledninger som ikke var skikkelig i . Det var ledningene til på knappen Endret 16. august 2005 av andig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå