terje142 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) kjøpte dette kabinettet på www.netshop.no: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2657 Der står det at det er med vindu på innpakninga det kom med var det også bilde av vindu men når jeg åpner pakka og tar ut kabinettet ser jeg et det ikke har vindu men på netshop står det at det er m/vindu!! Er det noen som har dette med vindu som følgte med?? Eller skal det ikke følge med? Endret 31. desember 2005 av terje142 Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 etter hva jeg kunne forstå utifra siden til netshop virker det som om det skal være vindu i sidedøra, har sikkert bare skjedd en feil. send en mail til de og forklar problemet så årner det seg nok. =) Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 har sendt de mail var noe surr med noe ram brikker og greier med de så de måtte gjøre alt manuelt så de har nok tatt feil kabinett det uten vindu.. Litt kjipt men Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jo, det stemmer at det skal følge med vindu på det kabinettet, gjør som The_Darkness sa: Send en mail og forklar hva som har skjedd, så ordnes det seg (Tips: Vær høflig og send link til kabinettet, så går det sikkert lettere ) Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har nå kødda med netshop i et halvt år og jeg får ikke vinduet mitt Varen er utgått. Jeg har hatt masse telefoner til de mens det enda skulle vært mulig å skaffe. Så hvis noen vil bytte mitt vindu + penger mot ett med vindu er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vil de ikke engang gi deg kompensasjon siden du fikk feil vare? Det hørtes ut som dårlig service, og veldig ulikt netshop Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 HÆ!? Ikke sånn jeg kjenner netshop! Har fått dødsgod service fra de før! og hvis det er de som har drit på draget har du krav på pengene tilbake eller at de sender riktig vare! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Eller at de sender en lignende vare med samme eller større verdi. Du skal jo ikke betale for vindu og ikke få det, får du ikke den varen du har betalt for, har du vel egentlig rett til å annulere kjøpet. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Om de ikke lar deg annulere kjøpet eller du ikke får en form for erstatning må du sende en mail til forbrukerrådet (er det det de heter?) og klage, eller du kan være slu og sende mail til TV2 hjelper deg så får de litt dårlig PR i samme slengen. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Om de ikke lar deg annulere kjøpet eller du ikke får en form for erstatning må du sende en mail til forbrukerrådet (er det det de heter?) og klage, eller du kan være slu og sende mail til TV2 hjelper deg så får de litt dårlig PR i samme slengen. 5371098[/snapback] og det er noe de fleste ikke ønsker, så send en mail du;) sku tru du fikk et" positivt svar" Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Siden påstanden var så pass negativ om Netshop, burde kanskje Netshop ta seg tid til å svare her ? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 VELDIG rart dette her egentlig. Jeg har kjøpt flere varer hos NetShop og ALTID fått bra service. Jeg får bla. sjokolade med i pakken, og ene gangen ringte de faktisk meg og spurte om jeg var fornøyd med varen og ønsket meg god jul. Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 De har ikke svart frekt eller noe, de så etter et vindu på de andre kabinetta men alle hadde kommet uten vindu, de klarte ikke skaffe det. Men hvis den nye modellen av det kommer og den døra passer Men den passer vel ikke Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Jeg sjekket opp saken din med Netshop. Det virker som det har vært en misforståelse her. Denne tråden bør stenges da "kritikken" mot Netshop virker noe urimelig. Rapportert. Endret 3. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Det er ikke jeg som har kritisert netshop! De har prøvd så godt de kunne men at leverandøren ikke klarer å skaffe er vel ikke de sin feil? Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Terje142 hallo? hva prøver å oppnå nu egentlig? Men uansett du har bestilt en med vindu, men fikk en uten vindu! Selvsagt er det deres feil selv om de har ikke, de skal vente å få flere og sende en til deg.. Lenke til kommentar
RBXtremos Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Edit: *Innlegget er slettet* Endret 4. januar 2006 av RBXtremos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå