exmx Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg har et lite problem. Jeg har tenkt å kjøpe litt ekstra ram til hovedkortet mitt. Hovedkortet jeg har nå er: MSI K8N NEO4 Platinum med TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Når jeg kjøpte hovedkortet hadde jeg en TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 brikke fra før, MEN når jeg brukte alle 3 brikkene i PCen ville ikke PCen boote!(?).. Så jeg solgte brikken til broderen og nå har jeg bare 1g ram, noe jeg føler er litt lite til spill som f.eks. BF2. Så spørsmålet mitt er..: Hvilke ram kan jeg kjøpe så jeg får 2gb ram? Vil det funke med 4x512mb av samme type brikker jeg har i maskinen nå? edit: ingen som kan svare på det? Endret 16. august 2005 av exmx Lenke til kommentar
Hntr Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg har et lite problem. Jeg har tenkt å kjøpe litt ekstra ram til hovedkortet mitt. Hovedkortet jeg har nå er: MSI K8N NEO4 Platinum med TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Når jeg kjøpte hovedkortet hadde jeg en TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 brikke fra før, MEN når jeg brukte alle 3 brikkene i PCen ville ikke PCen boote!(?).. Så jeg solgte brikken til broderen og nå har jeg bare 1g ram, noe jeg føler er litt lite til spill som f.eks. BF2. Så spørsmålet mitt er..: Hvilke ram kan jeg kjøpe så jeg får 2gb ram? Vil det funke med 4x512mb av samme type brikker jeg har i maskinen nå? edit: ingen som kan svare på det? Det vil sikkert funke, men 1024 holder i massevis for meg, når jeg spiller BF2? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 kanskje det vill funke med en brikke av samme type og model. Men har du prøvd alle slots'ne, men med bare 3 brikker. Kan være det er noe galt med det siste slottet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå