|FSK| Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Heisann folk. Jeg og mitt ferske EOS 350D er litt på utkikk etter "locations" jeg kan ta litt bilder på, så er det noen som har litt tips? Villig til å ta imot hva som helst av tips, er mest på jakt etter å lære, og vet ikke hva jeg faller mest for. Landskap og naturbilder er min lidenskap fra før av, men med så dårlig vær som vi har her for tiden, går det dårlig med det første Lenke til kommentar
Legion Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 så lenge du holder deg unna bybrua og domkirka så er det jo bare å busse rundt og knipse. 'utsikten' på byåsen, dora, bakklandet, fjordgata, ila og havneområdet generelt er typiske steder. for natur og landskapsbilder blir det vel bymarka og/eller klæbu www.trondheim.com har bildegalleri dersom dette skulle gi inspirasjon den ene eller andre veien. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Takker for svar Har vært på utsikten utallige ganger, kan få til utrolig mye fint der, bare synd noen trær har bestemt seg for å ødelegge utsikten mot munkholmen. Lenke til kommentar
lre Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du har jo piren som kan by på flotte bilder utover mot munkholmen og båtlivet. Hvis du vil komme litt høyere har du jo Ladehammeren. Bymarka har også sikkert mye rart å by på. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg kom på et selv også, utsikten fra Havstein Kirke er med det rette været fantastisk. Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Den gamle tyske vippe-jernbanebrua ved Ila er jo et fint motiv! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Skansen du tenker på? Lenke til kommentar
donald D Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vil tro det er skansen han tenker på ja . Mye bra i Ila og Skansen område hvis man er kreativ Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Jeg får ta meg en tur en dag med litt fint vær, og se. Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå