[email protected] Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg syntes Carl I Hagen er en sossete klyse. Han vil gjøre norge om til et¨rasist land... Stop Carl Nå før det er for sent... Lenke til kommentar
Cyberdog_85 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 [email protected] har egentlig brunt chieftech ettersom en (fargeblind) kamerat av han sier. kameraten har grått med blå dør han sier det er sort med blå dør men egentlig er det komunegrått. [email protected] sitt chieftech er LILLA ferdig med det. christer er fargeblind ferdig med det også. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Nå er du vel litt useriøs, dette er Politikk!!! Lenke til kommentar
Cyberdog_85 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 [email protected] er ikke et medlem av staten han er medlem av ku klux klan Lenke til kommentar
enter Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Carl I er vel så overlegen at folk fortsatt frykter ham ja ... - mer enn noen gang sa du??? Synd de andre politikere ikke når opp til samme nivå, - eller til nærmeste ... :razz: :razz: :razz: - men vel vel, - de kommer senere og aper etter hans prediken etter 10-15 år historisk sett, - sikkert mye mye tidligere nå - hehehe, for noen duster :wink: Så snart er Carl I i regjering, - i Norges største parti. - Og jeg som aldri har vært medlem i noe parti og ei heller stemmer ved valg :???: :???: :???: Arbeiderne har mister industrien sin og alle tror de er sjefer, - så da blir det høyresiden som regjerer. Vi nordmenn er nok for store og flinke til å arbeide vi :oops: Vi er sjefer alle sammen, - hehe, ... [ Denne Melding var redigert av: enter på 2002-08-07 01:37 ] Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Ja Hagen er virkelig SOSSETE KLYSEEE Lenke til kommentar
enter Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg er normann jeg :oops: :oops: :oops: Jeg skal vaffal ikke sitte i kassa på butikken, - der får utlenging sitte, - eller duster !!! :razz: Ikke jobb nordmenn!!!! Prøv å få penger fra andre i stedet. vi har så fin kultur nå. Vi er så flinke !!! Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Stengt pga. useriøsitet, særlig fra Cyberdog_85. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg