Gå til innhold

Oppstartsproblemer: Chronicles of Riddick

Anbefalte innlegg

Heisann.

har vært en liten tur til utlandet hvor de solgte pcspill billig i forhold til her i norge.

jeg fant chronicles of riddick nytt og orginalt til ca 100,-

problemet er at når jeg installerer det, og skal spille så får jeg en feilmelding(bildet)

noen som har peiling på hvordan dette kan fixes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet det, syntes det er så bra at jeg kjøpte det selv om jeg har det på xbox. men hvis jeg ikke kan spille det uten sp1 eller sp2 så gir jeg opp :(

Har du såpass mye problemer med Sp pakkene da?? eg opplever 0 og niks problemer, tvert i mot :dontgetit:

Lenke til kommentar
[iC' date=20/08/2005 : 11:56]
zeOx[' date=18/08/2005 : 10:37] har sp1 jeg, men nekter å legge inn sp2. har gjort det to ganger, og begge gangene har windowsen klikka helt

Dere som har problemer: Det har vel kanskje ikke noe med at dere kanskje ikke akkurat har.... kjöpt WinXP originalt? :roll:

Merkelig at noen i denne tråden ikkje har de samme problemene da :whistle:

Lenke til kommentar
[iC' date=20/08/2005 : 11:56]
zeOx[18/08/2005 : 10:37] har sp1 jeg' date=' men nekter å legge inn sp2. har gjort det to ganger, og begge gangene har windowsen klikka helt [/quote']

Dere som har problemer: Det har vel kanskje ikke noe med at dere kanskje ikke akkurat har.... kjöpt WinXP originalt? :roll:

Merkelig at noen i denne tråden ikkje har de samme problemene da :whistle:

Nå må jeg väre helt ärlig her, og si at jeg ikke har en XP version av den 100% originale versjonen. :blush:

MEN min versjon er ikke av den jalla-versjonen som så jävlig mange har, som spredes rundt på dataparties o.l.

Denne versjonen har ofte problemer med SP-pakkene, som nå skal fungere helt perfekt med originale XP versjoner (i begynnelsen var det sikkert noen problemer, men nå er alt oppdatert og fikset).

Riddick funket fint på min PC fra aller förste sekund.

EDIT2: Hmm, noen quotes her som er fucka? :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...