RedRocK Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hei! Jeg har en nokia 6600, men jeg er ikke sikker på om det er mulig med mp3 avspilling på den! Mobilen er ganske "gammel" men det er alike vell mange av de nyeste funksjonene på den Går det derfor for eks. å laste ned en patch som gjør slik at man kan spille av mp3 filer ? mvh. meg *Skrev feil merke istad, jeg har en 6600 * Endret 16. august 2005 av RedRocK Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Etter alt det jeg vet, så skal 6620 (amerikanske versjonen av 6600) ha full støtte for stereo MP3 med frekvenser opp til 44 kHz. Har du prøvd å legge MP3-filer over på den, og spilt de av? Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Tror ikke jeg har den amerikanske versjonen altså Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du kan laste ned programvare til din 6600 som lar deg spille av mp3-filer. Dette finner du på www.my-symbian.com eller ved å google. Uansett programvare støtter ikke 6600 stereo. Altså, om du skal høre på lyden via headsett er det både dårlig kvalitet og i mono. Mobilen er altså ikke så veldig godt egnet for mp3. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det er mulig, men med lav kvalitet (16 kHz mono lyd). Det finnes en haugevis av programmer for MP3-avspilling til den, men det er ikke mange som er gratis å bruke. Kommer på UltraMP3 og Viking Mp3Player... Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Hei! www.my-symbian.com var veldig vanskelig å finne fram på, så kunne du giddet å hjulpet meg litt til ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hei! www.my-symbian.com var veldig vanskelig å finne fram på, så kunne du giddet å hjulpet meg litt til ? Linker til to mp3-spillere står jo allerede i Cartmans innlegg? Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 hehe:P Men hvordan kan jeg få sendt filen over på min telfone? Må jeg ha kabel eller blutooth greier ? Går det ikke ann å sette opp slik at jeg kan sende over e-post eller noe annet ? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Du kan sende den til mobilen din via e-post, bluetooth, infrarød, minnekortleser/skriver, eller så kan du laste den ned rett fra Internett (så lenge den ikke er pakket i en .zip-fil eller noe liknende, da kan det bli litt vanskligere)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå