Howard Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Logitech er igjen frempå med nye oppdateringer i input-verdenen. Denne gangen med et tastatur og to nye mus rettet spesielt mot spillere. Les mer Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har veldig lyst på det tastaturet, men det er litt i det drøyeste laget når det gjelder pris. Er et veldig spesielt tastatur det der værtfall. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg foretrekker standardtastatur og standardmuser. Jeg er kjempefornød med dette: Labtec Standard Keyboard, PS/2 . Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg gleder meg til det tastaturet med små LCD skjermer på alle knappene kommer Hva i dagfinns navn var vitsen med mx518 når de kommer ut med G5 så fort? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis det G15 tastaturet kommer med knapper for frem, tilbake og play/pause for winamp så er det interesant. Desuten ser det ut til at de har sløyfa fremover knappen på G5 (kommer til og savne den mindre en skrolle knappene). eller så ser det ut som om de to knappene for oppløsninga ikke er helt behagelige. Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Musa var fin den , men tastaturet var rett og slett stygt! Kommer ikke på mitt skrivebord! Endret 15. august 2005 av Mr_Jonez Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis det G15 tastaturet kommer med knapper for frem, tilbake og play/pause for winamp så er det interesant. hmm.. har ikke de fleste tastatur det? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Musa var fin den , men tastaturet var rett og slett stygt!Kommer ikke på mitt skrivebord! Jepp, enormt støgt det tastaturet, men personlig er jeg ikke så opptatt av tastaturutseende. AtW Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Mye stiligere det syke oled tastaturet som kommer om en stund. Men mye dyrere også. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 G7 er på mange måter den trådløse utgaven av G5. Pent sagt Lenke til kommentar
.com Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hva er lcd skjermen til, fikk det ikke med meg... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva i dagfinns navn var vitsen med mx518 når de kommer ut med G5 så fort? På grunn av "våpenkappløpet" med Razer. Razer kom akkurat ut med Copperhead som har er oppløsning på 400 til 2000 dpi.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nå kommer i hvertfall ingen til å kjøpe mx518, bortkastet modell! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du kan så si.. Jeg kjøpte min MX518 for 4 måneder siden og er veldig fornøyd med den. Men jeg må nok si at jeg har litt lyst på den G5 musen. Jeg har fortsatt en del skepsis til trødløst i forbindelse med spilling, så G7 er utelukket intil jeg ser tester som kan omvende meg.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Musene ser ut til å ligne mer på MX1000 enn MX518 i utseende. Det er bra siden MX1000 er mye bedre å holde/bruke. Men bytter nok ikke mus så fort (har MX1000) Men tastaturet kjøpes i hvertfall ikke. Her blir det å spare til OLED tastaturet. Det er fremtiden. Hvorfor huske hvor ting er, når du kan programmere tasten med bilde Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Så enig med deg Anders, men MX1000 er for stor og tung. Fikk litt lyst på musa, men ikke tastaturet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 teit at det bare er en tilbake knapp, ellers så er det vel slik at den ene knappen er på venstre side og den andre er på høgre... Liker bedre designet på Mx518 og de andre... Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Stilig tastatur ! Men litt i drøyeste laget for meg i pris. Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis det G15 tastaturet kommer med knapper for frem, tilbake og play/pause for winamp så er det interesant. Desuten ser det ut til at de har sløyfa fremover knappen på G5 (kommer til og savne den mindre en skrolle knappene). eller så ser det ut som om de to knappene for oppløsninga ikke er helt behagelige. Hei. Hvis du går på innstillinger i winamp så kan du jo sette hvilken som helst knapp til å spille av musikk og alt det. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Mye stiligere det syke oled tastaturet som kommer om en stund. Men mye dyrere også. Så vidt jeg vet var det bare et designutkast, og ikke på noen måte et tastatur som noen gang kommer til å bli laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå