MyBigMouth Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 har noen no tips? vurderer å kjøpe hd5h pga problemet som er fikset med knappe sprekkene men denne må da bestilles fra utlandet og jeg lurer på hva som er billigst Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Er i usa og betalte 217 dollar for min hd3 som er den eldre modellen til hd5. De hadde begge modellene der men syns nå hd3 er mye finere. Lenke til kommentar
Blackie Lawless Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hallo Sony center åpner i Oslo neste uke, med et tilbud på HD3 til 1495.- Den er nesten lik HD5 i innmat. Så hvis du ikke absolutt må ha HD5, så er nok det et godt tilbud. mvh Blackie L. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ebay.com!! Betalte 2laken for min helt nye Archos AV420 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 HalloSony center åpner i Oslo neste uke, med et tilbud på HD3 til 1495.- Den er nesten lik HD5 i innmat. Så hvis du ikke absolutt må ha HD5, så er nok det et godt tilbud. mvh Blackie L. men denne liker jeg ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå