CurSe Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 QUOTE (Firesky @ 24/08/2005 : 23:59) kan vi ikke bare ha det slik det er nå?syntes det funker ypperlig slik det er nå jeg postcount er oppskrytt Må si meg enig der. Hvorfor endre på noe som funker bra fra før av? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 13:41) Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. Einaste problemet med dette er vel utviklinga av et sånt system. Man må huske på at dette er frivillig arbeid av den som er ansvarlig for denne utviklingsbiten. Eg hadde iallfall ikkje tilbringt x antall timer på å modifisere IPB på denne måten. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det vil kun bli diskutert frem og tilbake da alle har forskjellige meninger om det. Og siden saken allere der avgjort av forumstyret får dere vente og se hvordan det blir etter oppgraderingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg