Gronz Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 13:41) Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. Støttes. Men det bør fremdeles være deaktivert i Off Topic etter min mening. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 14:41) Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. Beste forslaget! Hvis ikke det går gjennom vil jeg foreslå å fjerne postcount i Case-mod delen og Worklog delen siden det er så alt for mange som skriver: "Råbra!!! Stå på!!!!". Det er sikkert koselig å høre, men det hjelper da ingen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 14:41) Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. Og de kule får stemmer hele tiden. Synes det kan være som det er nå, eventuelt gjøre det slik at en kun kan se antall innlegg om en går inn på profilen. Skjønner ikke helt det store med det å ha mange innlegg, men det er kanskje fordi jeg ikke har det selv. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 14:41)Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. Det er den beste ideèn jeg har sett i noen av disse trådene! I hele min tid på forumet så har postcounten i de aller fleste tilfellene stått i forhold til svarene jeg har fått, dvs. de gangene jeg har fått et godt svar, så har det som regel vært fra brukere som har mer enn 800 innlegg. Det trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si på kunskapen til personen, men man kan lett få inntrykk av det, da man også blir bedre til å formulere seg når man har gjort seg bedre kjent med forumet. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (Tonio @ 19/08/2005 : 14:22) QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 14:41) Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. Og de kule får stemmer hele tiden. Nettopp! Ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 OT-baren er en frisone. Den har ikke egen side i nettverket. Den tiltrekker idioter. FYI så synker ikke postcounten din hvis jeg sletter et av innleggene dine, ergo: hvis en bruker bestemmer seg for å spamme litt så vil postcounten øke uansett om alle innleggene hans slettes. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 14:41) Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. det var noe sånt jeg også mente.. (post på side tre) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 FYI: Rating-system er uaktuellt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (wh1te @ 19/08/2005 : 16:12) OT-baren er en frisone. Den har ikke egen side i nettverket. Den tiltrekker idioter. FYI så synker ikke postcounten din hvis jeg sletter et av innleggene dine, ergo: hvis en bruker bestemmer seg for å spamme litt så vil postcounten øke uansett om alle innleggene hans slettes. tull.no er vell "siteten" som tilhører ot delen av forumet det er bare ikke link på siden til foumet der nei behold postkont systemet som det er Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ut frå erfaringar med andre forum kan eg vedde 50 kroner på at det vil bli meir posthoring som følge av dette. Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Synes postcount er helt på jordet. Hvorfor ikke fjerne hele greia? Virker som om mange har overdreven respekt for det med postcount og nesten ikke tør kritisere el. påpeke feil når det kommer til folk med høyt antall innlegg. Og angående det med antall innlegg og om en er veldig hjelpsom er det bare tull. Jeg ser mange eksempler på folk med få innlegg som heller gjør et grundig forarbeid og skriver et ordentlig svar. De med mange innlegg har kanskje rett og slett god tid eller er mer utadvendte? Eller noe jeg ser en del tilfeller av, elsker å kverulere Det er også tydelig at hos noen så dekkes et visst behov for oppmerksomhet på den måten. Nå generaliserer jeg en del, selvfølgelig er det ingen regel uten unntak (hvis noen med mange innlegg nå følte seg tråkket på). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (zeph @ 19/08/2005 : 18:09) Ut frå erfaringar med andre forum kan eg vedde 50 kroner på at det vil bli meir posthoring som følge av dette. Ser deg og høyner med 50, høy postcount=stor tiss Et rating-system høres idiotisk ut. Kan altfor lett bli misbrukt. Skjønner ikke hvorfor man skal ha det annerledes enn det er nå, det fungerer da utmerket. De fleste forandringene som har blitt gjort i det siste har ikke vært særlig vellykket, og jeg tror det vil gjelde en eventuell endring i postcount-systemet også. Det eneste vettuge forslaget i mine øyne er å fjerne den helt, bare ha den i profilen. Herr Brun Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 QUOTE (sosohal @ 19/08/2005 : 14:41) Hva med å innføre et rating-system istedet? Folk stemmer rett og slett på innlegg de synes er gode, og dermed vil flinke personer få den kreditten de fortjener. Nei. Det liker jeg i hvertfall ikke. Kompiser på 14 vil uansett kvalitet gi hverandre beste karakter. Godt kameratskap Nei, IKKE innfør noe forbanna deiligst.no-tendeser på et ordentlig forum. Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 QUOTE (Rxj0n @ 15/08/2005 : 17:09) La idag merke til noe jeg aldri har sett før.Hvorfor i himmelen og guds navn får ikke vi OT-folk kred for innlegg vi lager?Vi er like viktige vi som alle andre vell?så sier folk her sikkert at ot baren er for post-horer som på sin måte kan være riktig.Men det er faktisk sånn at 75% av brukerne her inne svarer skikkelig på spørsmål i denne delen og at vi skal bli kalt fora-horer hver gang vi beveger oss uttafor ot delen Hva synes dere?Blir for dumt av meg å poste denne i tilbakemeldinger til forumet siden vi hardbarka 75%sjelden/aldri beveger oss uttafor denne delen.de av dere som har lyst å si "Han gjør det for å få flere innlegg har ikke lest etter for jeg får ikke innlegg for dette.Og sist men ikke minst. Dette gjør jeg for å gjøre folk oppmerksom på detteikke for å lage masse faenskap i leiren for dere flinke moderatorer. du hakke noe og si greit jeg blir sikert banna nå men jeg sier det rett ut du sier at vi ikke skal komentere ting så ikke gjør det selv da!!!!!! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Så på et annetn forum, antall poster og tråder startet. Kunne det vært et alternativ? [navn] [okkupasjon] Tråder: [antall] Innlegg: [antall] Registrert: [dato] Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Eller bare isteden for bruker: Varm i trøya, n00b ,oberstführer og liknende titler utifra postcount Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 QUOTE (Rxj0n @ 21/08/2005 : 22:17) Eller bare isteden for bruker: Varm i trøya, n00b ,oberstführer og liknende titler utifra postcount Nei! Det er helt idiotisk, og vil sannsynligvis resultere i store mengder med spam for å få høyere postcount. Igjen, postcount avgjør ikke hvor mye man kan! Dermed blir slikt helt teit. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 QUOTE (GANTEN @ 21/08/2005 : 00:41) du hakke noe og si greit jeg blir sikert banna nå men jeg sier det rett ut du sier at vi ikke skal komentere ting så ikke gjør det selv da!!!!!! jeg vet ikke om folk har merket det, men trylleformelen "Jeg blir sikker banna nå" fungerer ikke. Man blir ikke bannet fordi man sier det, men fordi man bryter retningslinjene. Og det skal litt til... Geir Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Eg ser heller at heile postcounten blir fjerna enn at du tar med Off-Topic. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 kan vi ikke bare ha det slik det er nå? syntes det funker ypperlig slik det er nå jeg postcount er oppskrytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg