Corwin Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dell 2405 24" widescreen LCD selges nå for 8599 inkl frakt:) Bestilte min idag... noen som har noen meninger om denne skjermen? Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Har ingen personlige erfaringer, men bestilte selv denne skjermen for et par dager siden. Bra prisreduksjon det der. Har lest en del reviews skjønt, og den skal visstnok funke fint til både gaming og vanlig pc-bruk, men er litt spent må jeg innrømme.. Endret 17. august 2005 av Winged Monkey Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Dette er kanontilbud. Bare så synd at jeg har to 20" i dag. Da er det vanskelig å forsvare det... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Søren at jeg ikke venta lenger med å kjøpe skjerm. Kjøpte FPW2005 for et par måneder siden. Nå hadde jeg hatt råd til denne.. Men uansett så måtte jeg nesten ha kjøpt ny maskin for å kunne spille greit i 1920x1200 oppløsning.. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 En stor widescreen skjerm er da uansett ganske sweet å ha... Venter spent på 2005FPW som jeg bestilte for ett par dager siden, det påståes at den skal komme på tirsdag neste uke (ikke at jeg har helt troen på det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå