Globe Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Heisann, jeg har lenge vurdert å oppgradere mitt system men det har ikke blitt gjort siden økonomi å interesse har gått litt opp å ned Men NÅ har jeg bestemt meg, dette går ikke lenger! Sitter nå med: barthon 2500 (OC 3000) Hovedkort Abit at7-max 2. Ram har jeg 1.5giga pc 3200. Skjermkort HIS 9800 pro. PSU: 500w (husker ikke merke, men er ikke noe qtec eller lignende) Så i første omgang er det bare snakk om et hovedkort å en cpu. Vil egentli ikke gå over 2000 for både hk og cpu, visst jeg får noe vetig for den summen. Mitt forslag: Athlon 64 3000+ Grei all-around cpu vil jeg tro? Aopen n250a-FR Mitt første hk var samme merke, var godt fornøyd med det. Dette ser jo veldig bra ut etter hva jeg har lest i review's. Så er det noen som har noe negativt å si om oppsettet? Eller har noen andre forslag, sleng di ut! Takker for alle svar Endret 15. august 2005 av Globe Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ville kanskje anbefalt Nforce 3 ultra socket 939 (mye mer fremtidsrettet) og en mest for pengene prosessor aka 3500+. Gaar opp nesten 1000 kr, men det er vel verdt det ! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 cpuen er helt ok den, med litt flaks klokker den lett over 2500mhz hovedkortet vet jeg desverre ikke noe om, mene jeg har litt erfaring med msi k8n neo, og vet de har flere versjoner av det kortet ute, så du kan jo ta en titt på de Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kjøp heller i socket 939! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå