Spiffy Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Skal bygge en shuttle som skal brukes til spilling, har satt opp dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=18130 Ser det greit ut? Noe som bør endres/noe som er glemt? Endret 15. august 2005 av Spiffy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg vil anbefale et AMD64-system til spilling. Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Har du noen anbefalinger til en barebone jeg da bør velge? Lenke til kommentar
nObedienz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Lignende oppsett her, men jeg vil tørre å påstå at oppsettet er mer fremtidsrettet. Siden du ikke har nevnt noe form for budsjett aner jeg ikke om dette oppsettet blir for dyrt eller ikke, men du har jo muligheten til å kutte ned på CPU og RAM. Oppsettet ovenfor er rettet primært mot 3D-applikasjoner, men den skal ikke akkurat slite i spill som BF2 eller World of Warcraft heller *Edit: Du kan jo også bytte til et Radeon-basert skjermkort... Endret 15. august 2005 av nObedienz Lenke til kommentar
Spiffy Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Takker, for den. Det er altså SN25P jeg bør velge om jeg går for amd? Budsjettet var på 10000,- men utvidet det til 11-12 siden jeg følte jeg fikk best balanse mellom pris/ytelse der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå