ilshenar Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel kalender. -MMS: Ikke viktig. -GPRS: Ja. -EDGE: Nei -WAP:Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA:Ikke viktig. -Email klient:Ikke avgjørende, men kjekt. -Spill:Har PC. Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Form er uviktig -Vekt: Helst ikke Nokia Communicator størrelse -Antenne: Integrert eller ikke spiller ingen rolle. -"Støt/sprut/støv-sikker": Kan være kjekt. Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger, under 65000 farger. -Størrelse på skjerm. (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i emnetittelen.) -Touchscreen: (Ja/nei). Pris: Jeg har mellom 1500 og 2500 kroner til rådighet. Uten abonnementsbinding. Diverse: -Merke: Spiller ingen rolle. -Kamera: Ikke nødvendig. -Videokamera: Ikke nødvendig. -Symbian: Ikke nødvendig. -Triband: Nei -Infrarød port:Nei -Blåtann (Bluetooth):JA -Minne: Må være plass til minnekort. -Minnekort?:Ja. -Polyfoniske ringetoner:Nei -MP3: Ja. -Radio:Ikke nødvendig. -3g(UMTS): Nei -Wlan: Ikke nødvendig. - Mulighet for GPS: Ikke nødvendig. -Batterilevetid: Viktig! -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Trenger en kalender jeg kan snakke med. Siden jeg ikke har MP3 spiller tenkte jeg å integrere dette i mobilen. Kjekt med alt på et sted! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kan anbefale Siemens CX75. Hvis du skal bruke den som MP3-spiller, burde du kjøpe både et ekstra minnekort og headsett, litt over en hundrelapp mer, så får du Siemens M75, som tåler mer, og samtidig har medfølgende headsett og minnekort på (hele) 32 MB. Ha også en titt her (de fleste øverste er med abonnement, styr unna Nokia 3230, 6260, 6670 og 7610 på grunn av mono MP3, og 6600, siden den har dårlig lydkvalitet og bare mono lyd)... Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Må si meg enig i alt Cartman sier her. I 2000 kr klassen er CX75 overlegen i å gi mye for pengene, samt at den kvalifiserer så vidt jeg ser på alle dine krav. Mobilen gir rett og slett mye for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå