Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Har begynt å kødde litt med min P3 3,0Ghz pc med et Aopen AX4SPE-UN. Og etterhvert som hastighetene blir høyere kommer en slags sirene fra dataens interne "høyttaler," ifølge Aopens sider så er det en "RAM ERROR." Og så til poenget: Trenger billig ddr pc3200 (eller høyere) 1024Mb, 2*512 brikke som takler overklokking. Jeg vil ha den billig for hvis ikke det er ram'en som er problemet (men muligens HK'e ) , vil jeg ikke ha brukt en "formue" på en syyyyke ram som bare kan kjøre defualt. BTW: Hva er viktigst; rask CPU og "treg" ram eller defualt (når jeg klokker må jeg sette ned hastigheten på RAM'en) På forhånd takk! Beklager hvis feilpost! Endret 18. august 2005 av heanwi Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ram'en din blir ikke tregere av at du setter end hastigheten når du klokker, så fremt du klokker opp det du setter den ned da Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ram'en din blir ikke tregere av at du setter end hastigheten når du klokker, så fremt du klokker opp det du setter den ned da *kremt* Defualt 400 Mhz, under klokking (f.eks.) 366Mhz Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ram'en din blir ikke tregere av at du setter end hastigheten når du klokker, så fremt du klokker opp det du setter den ned da *kremt* Defualt 400 Mhz, under klokking (f.eks.) 366Mhz Du må finne en divider som gir deg en hastighet så nærme standard som mulig.. Er ikke sikkert at du får det til akkurat, men da vil værtfall klokken på cpu ta igjen det du taper. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ram'en din blir ikke tregere av at du setter end hastigheten når du klokker, så fremt du klokker opp det du setter den ned da *kremt* Defualt 400 Mhz, under klokking (f.eks.) 366Mhz Du må finne en divider som gir deg en hastighet så nærme standard som mulig.. Er ikke sikkert at du får det til akkurat, men da vil værtfall klokken på cpu ta igjen det du taper. Skal prøve MEN ram forslag noen?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 ?? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Er disse verdt pengene? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Er det ingen i denne verden som kan anbefale noe?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå