Gå til innhold

http://zite.nu sinker lasting av siden

Anbefalte innlegg

Hardware.no bruker denne, quote:

> ZiteStats er et gratis internettbasert verktøy for å samle og behandle statistikk fra internettsider <

...men uansett om jeg senker sikkerhet/ personvern i IE6 til laveste ( godtar alle cookies ), så blir sidene hengende, og statuslinja stopper likevel opp med zite.nu.html, og tilslutt zite.nu som den eneste jeg har blokkert ?

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-08-07 01:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zink skrev (2002-08-07 00:52):

Hardware.no bruker denne, quote:

> ZiteStats er et gratis internettbasert verktøy for å samle og behandle statistikk fra internettsider <  

...men uansett om jeg senker sikkerhet/ personvern i IE6 til laveste ( godtar alle cookies ), så blir sidene hengende, og statuslinja stopper likevel opp med zite.nu.html, og tilslutt zite.nu som den eneste jeg har blokkert ?

Vi kjører en liten test på programet de har laget. Koden ligger i en < iframe > og derfor burde det ikke gjøre siden noe tregere. Bare at det står at nettleseren din kontakter zite.nu.

[ endret av pgressum den 2002-08-07 09:54 ]

Lenke til kommentar

Quoter fra e-post ( MSN Explorer ), i tilfelle utseende på den sier noe om hva som kan være feil ( normalt ser ikke mailene slik ut ):

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE><BR>Zink skrev (2002-08-07 00:52):<BR>Hardware.no bruker denne, quote:<BR>> ZiteStats er et gratis internettbasert verktøy for å samle og behandle statistikk fra internettsider < <BR><BR>...men uansett om jeg senker sikkerhet/ personvern i IE6 til laveste ( godtar alle cookies ), så blir sidene hengende, og statuslinja stopper likevel opp med zite.nu.html, og tilslutt zite.nu som den eneste jeg har blokkert ?<BR><BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --><BR><BR>Vi kjører en liten test på programet de har laget. Koden ligger i en <iframe> og derfor burde det ikke gjøre siden noe tregere. Bare at det står at nettleseren din kontakter zite.nu.

----

Lenke til kommentar

Html-fila fra zite.nu blir lasta veldig seint, uansett om jeg bruker msn.explorer, Opera 6.04 eller IExplrer -

...i tillegg til at IE setter zite.nu som blokkert. Selv om jeg har tillatt for alle cookies. ( og restartet etterpå )

----

Feilen ligger trolig her, og tråden kan flyttes til enten 'programvare' eller 'internett og nettverk' -

- kan være jeg må sløyfe Word som html-redigeringsprogram og sette Notepad + sette IExplorer som standardleser ( liker ikke tukle med IE i Win98 SE ) - noen tips ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-08-07 11:36, Zink skrev:

Html-fila fra zite.nu blir lasta veldig seint, uansett om jeg bruker msn.explorer, Opera 6.04 eller IExplrer -

...i tillegg til at IE setter zite.nu som blokkert. Selv om jeg har tillatt for alle cookies. ( og restartet etterpå )

----

Feilen ligger trolig her, og tråden kan flyttes til enten 'programvare' eller 'internett og nettverk' -

- kan være jeg må sløyfe Word som html-redigeringsprogram og sette Notepad + sette IExplorer som standardleser ( liker ikke tukle med IE i Win98 SE ) - noen tips ?

Tror rett og slett det var serverne deres som ikke kunne ta unna trafikken vår... Vi har derfor tatt vekk statistikken deres...

Lenke til kommentar

Den 2002-08-21 11:37, pgressum skrev:

Quote:

Tror rett og slett det var serverne deres som ikke kunne ta unna trafikken vår... Vi har derfor tatt vekk statistikken deres...

Tipper det skjedde for noen dager siden, fordi sidene deres begynte å laste perfekt - bra, og takk for tilbakemelding ! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...