janeide Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er det noe håp å gjennomrette filer fra en formatert HD? Noen som kan hjelpe? Mistet alle skole-dokumenter, alle bilder, alt av mine dokumenter forsvant pga et virus på maskinen Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du kan bruke spesialiserte programmer for å redde filer fra en formatert harddisk, eksempelvis GetDataBack. Det har i hvert fall vært redningen for meg mange ganger. Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når du sletter data, så fjernes de ikke helt, det bare gjøres mulig å skrive over dem. Når du har skrevet over dem, er det egentlig lite du kan gjøre. Derfor: Legg inn så lite som mulig på harddisken helt til du har fått det du vil ha. Lenke til kommentar
janeide Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Noen som har et billigere alternativ enn GetDataBack? Som er like godt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 GetDataBack er da gratis, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
janeide Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Det er ikke gratis for full-verisjonen. Dvs at jeg ikke får kopiert filene jeg vil ha! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 *host*last det ned fra f.eks. DC++ da*hark* Jeg fant fullversjonen på en helt vanlig side, så ut som hjemmesiden til GetDataBack Lenke til kommentar
janeide Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Fant meg et par program som funket. Men hvorfor gjennomretter den bilder, uten at jeg får åpnet de? Er det noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå