jon-t Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Etter hvert har harddisken min begynnt og lage klikkelyder under oppstart og i windows, noenganger med xp som krasjer som resultat... Det er også ikkje altid han starter når eg starter maskinen (Han spinner opp med klikke lyder) Han driver og å spinner opp heile tiden i xp Det er ein 3-4 månder gammel samsung spinpoint p120 Er dette ein reklamasjons sak ? Har kjørt noen tester med diagnose programet fra samsung noen ganger er det mange bad sectors og noen ganger ingen, ellers så passerer han testen Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Noen ? Brukte 11 forsøk no på å få starta maskinen:( Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dette er nok produksjonsfeil, en 3-4 mnd. gammel disk skal ikke oppføre seg sånn. Tikkelydene tyder i de fleste tilfeller at disken dør snart, så det du bør gjøre, er å hente ut alle data du skal ha (brenne dem ut, legge dem på en annen disk/pc e.l.) og kontakte butikken du kjøpte disken hos. Da får du sikkert en ny, lik, disk Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ja har sendt ein mail til komplett... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Ja dei skulle erstatte den Då gjelder det bare å finne noe å gjøre backup på då hehe 200 gb med data som eg trenger hehe det blir noen dvder det ! Endret 16. august 2005 av jon-t Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Det ordna seg ja, som jeg tenkte Har du ikke noen kompiser som har disker til låns imens? Eller andre pc`er som du kan bruke i mellomtiden? (tenkte bare at det bille bli billigere og mindre stress enn å brenne alt ut ) Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Dårleg med det, bor i ein liten bygd med svært lite andre data intreserste. Trur eg får brenne det på dvder eg... Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Nå har eg ikkje hatt problemer på 3-4 dager... Ka skal det bety ? Gidder ikkje å sende han inn så finner dei ingen feil Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Feil kan komme og gå men kommer alltid tilbake til slutt, du burde kontakte komplett på nytt og få de til å sende deg nye før du sender inn, så får du data på gamle over på nye.. Om du treffer på rett person på support så skal det gå bra.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Ok får sende dei ein mail... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Anbefaler å ringe, får som regel bedre respons da, og lettere å forklare skikkelig, RMA kan også fint avtales over tlf Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 For seint, men har egentlig ikkje så mye tru på det men... Tenkte at eg kunne no prøve Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jeg fikk det ordnet på den måten med en hdd for en stund siden på komplett.. Men har en god del handel der bak meg.. Og hadde kanskje flaks med fyren som tok tlf Fikk også en dvd brenner før jeg hadde sendt den som var ødelagt tilbake, til og med med returlappe som jeg bare klistret på kassen og kastet i den ødelagte så jeg slapp å betale for frakt :!: Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 ikkje dårlg ! Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ta og last ned diagnoseprogrammet fra samsung sine sider og kjør en grundig sjekk. Er det noe feil så kan du jo legge ved feilkoden når du sender inn disken. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 Har gjort det ! 3 bad sectors første gangen, fiksa det med HDD Regenerator Så tok eg den igjen når det var på vertst då var nesten alle sectorene "bad" Men tru det eller ei det gjekk seg t ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå