danielsn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Er det noe som har erfaringer til denne sykkelen. Den sakl brukes til å rese langt med, men også noen korte turer. Link til sykkelen Endret 15. august 2005 av danielsn Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Til lankjøring er den genial, du sitter jo høyt og fint, og 4-takts motoren gjør den deilig og kjøre. .. som du vet er jeg fra før av 2-takts fan, men det er fordi jeg liker turtallskick og lek Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sykkelen er sikkert grei den. Har ikke testet en sånn selv. Men kvaliteten er sikkert god som på alle andre Honda produkter. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Har hatt den som kjøreskolesykkel. Fin sykkel, god på tur, passe aks/fart. Fin motor. Men ville aldri hatt den selv.... Appelerer liksom ikke til meg... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sikkert en veldig bra sykkel, men forbered deg på å bli forbikjørt av mopeder. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Sikkert en veldig bra sykkel, men forbered deg på å bli forbikjørt av mopeder. Tja, den har faktisk en god motor med godt drag. Går vel 120-125 originalt. Med trimpotte, får du fryktelig grom lyd og ca. 18 hester på veiva. Med et slikt brunndrag denne sykkelen har skal du ha ganske vill trim for å dra en varadero... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ville heller kjørt Varadero enn en trimma knallert liksom, men som TDK sier, den er liksom ikke "min-stil". Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Tengte jeg kanskje skulle fjerne plomba. Og den kommer til å bli brukt mye lå lange turer, noen til veslandet, og noen "bare" til stavern Lenke til kommentar
TDK Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tengte jeg kanskje skulle fjerne plomba. Og den kommer til å bli brukt mye lå lange turer, noen til veslandet, og noen "bare" til stavern Er vel ikke noen fysisk plombe i den tror jeg. Er nok bare litt insnevringer. Kjøp heller effektanlegg. Skal du kjøre masse langtur er Varaderoen det egentlig eneste alternativet. Den er veldig god å kjøre langt med.... Lenke til kommentar
freddn Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 hvordan er denne i forhold til en daelim roadwin? Lenke til kommentar
teeas Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 noen som vet om en sider der man kan få kjøpt trimpotte til varadero`n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå