Gå til innhold

Mit første digital kamra. Er dette en bra start ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det bestemt - du kan læse test af det HER. Jeg har selv en aldre udgave (IxusII) og den har gjort det rigtigt godt.

Til sammenligning kan der på mit 1 gb kort brugt i et 8 mP Canon 350D ligge ca 240 billeder i bedste opløsning så det er nok ikke mindre på Et Ixus 700

Endret av Kigulu
Lenke til kommentar

Rent bortsett fra at Twinmos ikke er like godt som Sandisk eller Lexar. Jeg ville valgt en av disse istedet. Databutikken.com eller andre med god pris, sjekk i produktguiden over. :thumbup:

Edit: typo

Endret av Ib
Lenke til kommentar

Skulle lige til at henvise til din anden tråd her, men så så jeg du stod bag dem begge.

jeg skal lige indskyde, at mit indlæg kun skal ses som et svar på om du blev tilfreds med dette - om der er noget der er bedre (jf. svarene i din anden tråd) skal jeg ikke gøre mig klog på :no:

Men jeg tror nu det er lidt som at diskutere spejlrefleks f.eks. 350D/D70S osv. de er ikke dårlige nogen af dem - nogen kan bedre lide det ene og andre kan bedre lide det andet. Det bringer mig frem til at du skal ned og have fat i dem fysisk ... Det dur ikke at få det bedste, hvis man ikke " kan med det" men er superglad for det næstebedste af en eller anden god grund.

Lenke til kommentar

Bytter du ut Twinmos kortet med et Lexar eller Sandisk kort, så har du en perfekt pakke i mine øyne.

Mange har hatt problemer med Twinmos, og har mistet en del bilder som en følge av ustabilitet. Lexar og Sandisk har minst feilrate, selv om det finnes mange fornøyde Twinmos brukere rundt omkring også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...