WeeR Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Heisann! Lurte på om noen har noen sider til tester av speilreflekskameraer. Eller om noen har noen tips til hva jeg burde kjøpe? Tusen takk for hjelpen! -WeeR- Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvor tykk lommebok har du? Har du noen objektiver fra før? Canon EOS D60, Nikon D100 og Fujifilm Finepix S2 Pro er de mest prisgunstige alternativene. MLW Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Heisann! Takk for hjelpen! Vel, hadde ikke tenkt til å legge så veldig mye mer enn 10 000 i det, men hvis det er noe billigere som er bra(og de bedre kameraene ikke er verdt de ekstra tusenlappene) tar jeg heller det liksom. Hvor får jeg kjøpt disse kameraene? -WeeR- Lenke til kommentar
geokri Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 10000,- ?? altså du får nok ikke noe digital speilrefleks for det, billigste som er på markedet er d100 og d60, ligger vel på 20500,- på det billigste, + optikken du skal ha. Du kan kanskje skaffe deg en olympus e10 brukt for under 10', men den har ikke utskiftbar optikk Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 8. august 2002 Forfatter Del Skrevet 8. august 2002 Tenkte vel egentlig på bare ett vanlig speilreflekskamera, ikke digitalt. Derfor er det kanskje litt feil forum men fant ikke noe forum for bare kameraer. Tenkte det var endel folk som kunne hjelpe meg med det her:) -WeeR- Lenke til kommentar
pian Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 kjøp Canon eller Nikon, da har du størst utvalg i optikk. Dessuten er bruktmarkedet stort. Du kan prøve http://www.foto.no for mer info om speilreflekser... eller så har jeg hørt at SØKEMOTORER faktisk kan fungere :wink: Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Hva med denne da?! :smile: > http://prisguide.digitalkamera.no/vis_prod...x%20S602%20Zoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå