voluz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei! Har sett meg ut den nye SwingFace'n til Alpine, nærmere bestemt DVA-9965R. Har ventet på denne i flere måneder nå, den ble vel lagt ut på Alpines websider for 2-3, kanskje 4, mnd. siden, men fortsatt er det ingen forhandlere som har den... Når kommer den? Begynner å bli heller utålmodig. De andre nye i den serien har jo kommet, deriblant den som ser identisk ut, men har sort/hvitt display og er uten DVD-funksjonalitet. Noen som har peil? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Aldri? Får ikke noe svar fra Alpine Norge heller. Pokkers synd at et så bra merke er så dårlig distribuert og vanskelig å få tak i informasjon om. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvist du prøver bilforumet er det kanske flere som vet noe Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hvist du prøver bilforumet er det kanske flere som vet noe Vel, tråden er da postet i "Bil og motor -> Stereo/multimedia", må vel duge bra det? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Han sikter sikkert til *link fjernet*, sjekk *link fjernet* med det samme Endret 18. august 2005 av Opus Lenke til kommentar
voluz Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Fikk idag svar fra Alpines representant i Norge. Den kommer ikke før nærmere november !!!Prisen på den er 14995,- Da er det både for lenge å vente til, og for dyrt. Hadde blitt fortalt at den ville koste rundt 7-8 tusen jeg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) hvist du prøver bilforumet er det kanske flere som vet noe Vel, tråden er da postet i "Bil og motor -> Stereo/multimedia", må vel duge bra det? tror jeg så feil tiligere , men siktet og på andre bil fora Endret 18. august 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå