Joachim_F Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Lyst til å teste det actionfylte skytespillet Heroes of the Pacific? Her er en omfattende demo av PC-versjonen. Les mer Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dette må jeg ta å teste senere Lenge siden jeg har spilt noe sånt Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Er ikke Heroes Of The Pacific mer et flyspill eller en flysimulator enn et skytespill? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Herlig ! Ventet på ett bra flyspill lenge nå. Håper det har sinnsykt bra grafikk og fysikk . Snart ferdig med nedlasting . Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vel ..... det var jo elendig ..... Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Pc`en min låser seg hver gang jeg skal starte spillet. Avinstallert. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Vel ..... det var jo elendig ..... _LITT_ mer spesifikk forklaring, kanskje? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Elendig grafikk, lineær spillbarhet. Rett og slett det alle flyspill feiler med. Jeg vil se flyginga i BF2 i mye mer større skala. Gi oss mye å skyte og bombe og ikke bare ute i luften. Spillet er veldig arkade osså og det gjør det ikke videre morsomt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Enig med Tahiro. Og det er umulig å velge at man skal styre med joystick, så da er det for min del avinnstallert. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Veldig OT, men det var veldig bra nedlastningshastighet jeg fikk - nedlasting ferdig om 1 time og 25 minutter Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Nå blir jeg litt sinna her, kaster meg bare inn i spillet uten noen som helst visning av kontrollene Da får jeg vel bare prøve igjen Edit: Tok 5 restarter og masse frustrasjon før jeg endelig kunne få riktige kontroller Burde kanskje ikke ta så lang tid før jeg kan fly skikkelig Edit: Nå fikk jeg 19 kills i det brettet over hangarskipene Endret 17. august 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Sorry for denne trippelposten, men får vel like godt poste en ganske plagsom ting i spillet Mens jeg er i lufta tar jeg meg gjerne tida til å se ned på bakken. Det skjer jo ingenting der! Ja, mesteparten av spillet er kanskje i lufta, men man ville forvente f.eks at andre fly ble preparert, folk løp til anti-luftskytset osv. Og på vannet, der må de forbedre mye. Marinebasen i Pearl Harbour var mye mer enn bare Battleship Row. Masse mindre skip også, og jeg får liksom ikke noe ut av filmklippene, alt de viser er jo bare fly som flyr mot spøkelsesbyen (og ja, jeg har prøvd de andre brettene også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg