EnReeZ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hei jeg skal bygge en PC uten skjerm som skal være til gaming, og jeg lurte på om dette er et bra oppsett ? Visst ikke dette er så bra så kan kansje dere komme med noen forslag På fårhånd takk Colors Soho MSI K8N Neo4-FI Hovedkort AMD Athlon 64 3200+ ''Venice'' Prosessor Kingston ValueRam DDR400 1024 MB Ram Gainward Geforce 6600 GT 128MB Ultra/1960PCX Skjermkort Seagate Barracuda 7200.7 200 GB Plus harddisk Nå har jeg byttet ut kabinettet med et nytt med 400 Watt... Er det bedre ? Mvh Lars "The CreMe" Hansen Endret 15. august 2005 av EnReeZ Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er jo et greit oppsett, men strømforsyningene til Q-tec er ikke akkurat de aller beste. Jeg ville kanskje skiftet kabinett. Tror dette er det noe av det beste man kan få for 6000kr. Hva pc'en skal brukes til er jo det som må bestemme budsjett og hvilke komponenter som bør prioriteres. Spill: Skjermkort Bilde/Videoredigering: RAM Overall: Det oppsettet du har nå. -MortenGj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå