Holtemann Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har lest Christian86' brukertest, og jeg har lest andre steder om denne. Noen klager, noen skryter. Jeg, personlig, synes denne ser rimelig artig ut, og har litt lyst til å gi den en sjanse. Er det noen flere som har erfaringer med den? Er det med sikkerhet slått fast at Mp3 kan benyttes som ringetone, og meldingstone? Ser heller ikke ut til å finne denne brukt noe sted, men den er jo billig ny også. Noen innspill i det hele tatt ville hjelpe! Lenke til kommentar
THacker Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Litt off topic, Men sjekk her: Bluetooth remote control for smartphone Litt on topic: Telefonen er konge den, hvis man lærer seg alle feilene i operativsystemet... Jeg tviler på jeg kommer til å gå bort i fra windows mobile plattformen igjen ihvertfall... selvom jeg er my irritert på alle fillefeilene... Endret 24. august 2005 av THacker Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) Edit: Bomma Endret 24. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå