Gå til innhold

skjermkortet passet ikke

ØrjanM

Anbefalte innlegg

Der kom mitt

Gainward GeForce 6600GT 128MB 2ns GDDR3 PCI-Express,"Ultra/1960PCX GS"ViVo/2xDVI hjem til meg! men det passet jo ikke.... har sedd litt rundt, og ser kan nesten ikke se noen kort som passer i hovedkortet mitt

Noen som vet om et kort som kan passe i hovedkortet mitt?

post-23-1124106724_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor nedgradere den bra delen, skjermkortet, for å få den til å passe med et gammelt hovedkort?

Jeg hadde heller bare kjøpt et nytt hovedkort som passet med de delene du har. Ville nok ikke kommer på mer enn max 1000,-.

Da har du et skjermkort som varere lenger og et hovedkort du kan oppgradere litt på.

Går du ned på skjermkortet til å passe 4x agp taper du bare penger forde du må helt sikkert oppgradere igjen innen kort tid.... Da med nytt skjermkort OG hovedkort.

Lenke til kommentar

Stakkars mann. Kunne anbefalt deg å kjøpe ett Asus P4GD1 (Eneste S478 hk'et med støtte for PCIe som jeg har sett) men, siden det er ute av lager og ute av produksjon, så er du ute av flaks... :thumbdown: Du kan jo lete etter det. Men jeg tviler på at du finner det. Rask i hop litt ekstra og kjøp dette :

AMD Socet 939 3000+ (m. kjøler) 1290.-

Asus A8NE-FM nForce4 S-939 bulk 779.-

Altså en oppgradering til kroner 2069.- + frakt. :thumbup: Er MYE bedre enn å kjøpe ett dårligere skjermkort bare fordi hk'et ditt er gammelt og røtent.

Da får du nok til å spille både battlefield 2 og CS:S mye bedre enn på det systemet du har i dag... :thumbup::w00t:

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...