nyggen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Ta testen på dinside så får du/dere svar. http://www.dinside.no/page/artf/29641.shtml Blir vel først data løk så data freak så data guru så data nerd og til slutt data geek Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Mitt resultat: Ut av skapet! Du fikk 82 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 10:50, Dan Hansen skrev:Ekte nerder ser ikke på TV :smile: Det er fakta ****! Etter jeg ble nerd, har jeg nesten ikke sett på tv idet hele tatt! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Litt skremmende egentlig. Da frua og guttungen dro på ferie (og lot meg være hjemme for å jobbe) kjøpte jeg riktignok ikke Grandiosa, men Snurring på boks for flere dager i slengen og satt online maaange timer. TV'en sto ikke på på flere dager i strekk her. Hva kan det bety? :razz: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Snurring er faktisk kjempegodt og gir masse energi. Kan være en god (sunnere) konkurrent til Grandiosa Oppskriften er som følger; Hva man trenger: 1 stk løk 1 boks snurring 1 pose frossen amerikansk blanding Løken hakkes opp og stekes sammen med snurringen. Når det er nesten ferdig tilsettes 1/3 pose (ca 200g) frossen amerikansk blanding. Når den amerikanske blandingen er opptint - vòila - ferdig. Ønskes variasjoner kan den amerikanske blandingen byttes ut med andre typer frosne grønnsaker. Dog ikke noe inneholdende blomkål (tro meg på den). Eller f.eks tilsettes bønner i tomatsaus ol. Lykke til - og velbekomme :smile: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Snurring er en svært undervurdert matvare! De fleste butikkene i nærheten av meg har sluttet å ta det inn :sad: Har funnet den perfekte bruken for det. Stekt egg m/ brød+snurring under og majones på toppen..og grillkrydder. Priiiiiiima hybelmat. Og så blir man sinnsykt mett etter 2 skiver. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Etter jeg ble nerd, har jeg nesten ikke sett på tv idet hele tatt! Jeg er kanskje litt konservativ, men jeg mener at man ikke kan bli nerd, enten er man nerd eller så er man det ikke, det synes jeg er viktig å få fram. Men i dette tilfellet mente at han kanskje ble DATA-nerd og det er fullt mulig, for da går man i dybden på ett fagområde. Mens nerd som livsstil er ikke noe man blir det er noe man er, helt fra man er født måtte bare påpeke det :smile: mvh nerd-light Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 nerd-light; må verne om din etniske tilhørighet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 20:53, Dan Hansen skrev:Snurring er faktisk kjempegodt og gir masse energi.Kan være en god (sunnere) konkurrent til Grandiosa Jeg tar Snurring i stedet for Grandiosa når som helst. Grandiosa smaker papp. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 geek by nature - linux by choice :smile: øhm vent litt geek by nature Windows by choice Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 her er hva jeg fikk: Du viser tendenser... Du fikk 65 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd. jippi its not too late..... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Du viser tendenser... Du fikk 70 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd DAMN IT!! trodde eg var skikkelig NERD! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Normalisten Du fikk 27 av totalt 101 poeng Du er verken spesielt eksentrisk eller viser andre datanerdete tegn. Du ser på PCen som et nødvendig onde, intet mer. Du kan trygt kalle deg selv datanormal. MHM. Sikkertttt....... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 en mann: Hah! fikk ett poeng mer en deg Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Quote: Den 2002-08-12 20:53, Dan Hansen skrev:Snurring er faktisk kjempegodt og gir masse energi.Kan være en god (sunnere) konkurrent til GrandiosaOppskriften er som følger;Hva man trenger:1 stk løk1 boks snurring1 pose frossen amerikansk blandingLøken hakkes opp og stekes sammen med snurringen. Når det er nesten ferdig tilsettes 1/3 pose (ca 200g) frossen amerikansk blanding. Når den amerikanske blandingen er opptint - vòila - ferdig.Ønskes variasjoner kan den amerikanske blandingen byttes ut med andre typer frosne grønnsaker. Dog ikke noe inneholdende blomkål (tro meg på den). Eller f.eks tilsettes bønner i tomatsaus ol.Lykke til - og velbekomme :smile: den sunrringen er vel det som forcen kaller "rsp" eller død mann på boks??? vi helte litt melk i den under "grillingen" eller hva det kalles :smile: og det var veldig godt,,, vel vi var sultene oxo da men har det noe med saken å gjøre :smile: Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Kan smykke meg med tittelen sjefsnerd :razz: Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 på den vitenskaplige testen til dinside så er Hvilket av disse tallene klinger dårligst i ørene dine? (13 av 30) Vekt 256 0 486 1 512 0 257 2 486 det er bare 1 poeng??? hvem er det som ikke har fått med seg den serien da?? Hvilken nettleser bruker du? (29 av 30) Vekt Internet Explorer, fordi den er best 2 Opera 1 sef. nisser som ikke klarer å downe en anen eller bruke en anen nettleser enn den som følger med er nerder!!! ehhh.. Hvilken av disse Internett-funksjonene setter du mest pris på? (5 av 30) Vekt WWW 0 USENET 2 MAIL 0 CHAT 1 FTP 2 Dette skjønner jeg absolutt ingenting av 0 P2P 1 TELNET 3 ehhh... hvem er det som bruker telnet foran ssh i dag da?? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 tivolieselet: Du er herved gitt tittelen, MEGANERD2k. Du scorer vel sikkert en 200-300 poeng. :smile: Hvor lenge foran skjermen pr. dag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå