stoltz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Dette ser ganske håpløst ut... Kom nettop hjem fra skolen og da var det over 5000 foran meg i køen. Tror dere det kommer til å roe seg? Hvis ikke tror jeg at jeg dropper hele greien... Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvis alle tenker som deg nå så kommer det til å roe seg ja =) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 hvis alle tenker som deg nå så kommer det til å roe seg ja =) Når du nevner det... Kan vel stå i køen litt til Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har sittet i kø siden 11:39. Dette er helt grusomt, men jeg gir serveren en uke. Hvis ikke folk har forlatt den innen da gir jeg faen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Guilden er vel allerede starter etter hva jeg sist hørte. Er vel bare å sende Complexion en /w Er så sinnsykt med kø, kommer nok ikke inn før ikveld jeg, gidder ike å stå i kø nå siden jeg datt ut istad når jeg var nummer 100 ca :/ Får håpe det roer seg litt ned mot kvelden. Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Kommer det til og være sånn som dette her (5000 i kø) hver dag? eller er det bare nå i begynnelsen? Siden vist ikke dropper jeg det Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg kan love dere at det ikke kommer til å roe seg i det hele tatt! Dere må huske på at det er flere enn bare oss gamer.no folk der ute som har spilt dette siden februar og har ønske om å finne en server hvor alle starter på nytt. Dette er forståelig siden man kan kjappere heve seg over den "vanlige" WoW spiller når man kjenner alle quests og hemmeligheter, men tror dere ikke at nesten ALLE som lager char på denne serveren nå har AKKURAT samme tanke som dere? Jeg kan love at under 1% av folka på den serveren er folk som spiller WoW for første gang... Tror ikke dette problemet blir mindre etterhvert, bare se på Warsong hvor jeg starta min første char, har en 37 shammie der og var innom der i går for å se om det hadde roa seg... "BAM, You are #386 in queue" artig... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jeg er 100% sikker på at det ikke vil være slik for altid, det vil til slutt roe seg ned litt, spørsmålet er bare når og hvor mye. Endret 17. august 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 helt kaotisk der, kompis av meg har character der inne, men er i kø nr. 5000 for å komme inn Lenke til kommentar
-jH Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 weak... kom nettopp hjem, og er nå nr 4178 i køen... og en haug med minutter... Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Blir Tauren Shaman med navn Methilian.Drøyer det litt med å mekke charen pga den utrolig lange køen :S Jasså vaktmestern samma som meg det Edit: ToxicMan her btw, skifta nick skjønner du Vi må passe på å starte samtidig så vi får kvesta litt sammen, hvis du ikke har begynt enda. Tror jeg drøyer det en dag eller to for det ser ut som det er mye kaos på servern nå. Tenker det blir bedre når folk har kommet seg ut av Barrens i det minste. BTW vi dengte Ragnaros i går Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) *Personlig oppdatering* Det blir en troll warrior, nick ghraft (hvis det er ledig). Edit: Bare 3971 i køen nå Endret 17. august 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Guilden ble startet tidligere i dag, og jeg har gitt alle medlemmene mulighet til å invite slik at dere som er på når jeg ikke er, også får en invite. Det er bare å kjøre en /who dark alliance og sende en whisper til en av medlemmene. Jeg ble selv disconnected da jeg var på fotballtreningen, og var nummer 4000 i kø da jeg prøvde å logge på igjen. Det sier seg selv at det ikke går, så jeg venter heller til i morgen. Det er bare å joine med en gang dere kommer inn, og for guds skyld ikke disconnect hvis dere ikke virkelig må! Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Guilden ble startet tidligere i dag, og jeg har gitt alle medlemmene mulighet til å invite slik at dere som er på når jeg ikke er, også får en invite. Det er bare å kjøre en /who dark alliance og sende en whisper til en av medlemmene. Jeg ble selv disconnected da jeg var på fotballtreningen, og var nummer 4000 i kø da jeg prøvde å logge på igjen. Det sier seg selv at det ikke går, så jeg venter heller til i morgen. Det er bare å joine med en gang dere kommer inn, og for guds skyld ikke disconnect hvis dere ikke virkelig må! queuen forsvinner nok etterhver. noe sier meg at blizzard blir å gi mere plass snart. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Guilden ble startet tidligere i dag, og jeg har gitt alle medlemmene mulighet til å invite slik at dere som er på når jeg ikke er, også får en invite. Det er bare å kjøre en /who dark alliance og sende en whisper til en av medlemmene. Jeg ble selv disconnected da jeg var på fotballtreningen, og var nummer 4000 i kø da jeg prøvde å logge på igjen. Det sier seg selv at det ikke går, så jeg venter heller til i morgen. Det er bare å joine med en gang dere kommer inn, og for guds skyld ikke disconnect hvis dere ikke virkelig må! queuen forsvinner nok etterhver. noe sier meg at blizzard blir å gi mere plass snart. Jepp, helt sikkert. Bare se på de andre high-pop-serverne. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 de kommer til å øke cappen Link Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Og da var vi i gang Men ble disconnecta når jeg nådde lvl 5. men bare nummer 2xxx i køen Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nå er jeg snart inne er på 128 i køa nå, inviter meg en av dere som er i guild'en, blir å være Orc warrior. Kaller meg LenniZ. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja, er nummer 200, snart inne her å Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 #270, har vært i kø siden hm... 16-17-tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå