Gå til innhold

Hordeguild på Haumarush. Er det interesse for det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guilden er vel allerede starter etter hva jeg sist hørte.

Er vel bare å sende Complexion en /w

Er så sinnsykt med kø, kommer nok ikke inn før ikveld jeg, gidder ike å stå i kø nå siden jeg datt ut istad når jeg var nummer 100 ca :/

Får håpe det roer seg litt ned mot kvelden.

Lenke til kommentar

Jeg kan love dere at det ikke kommer til å roe seg i det hele tatt!

Dere må huske på at det er flere enn bare oss gamer.no folk der ute som har spilt dette siden februar og har ønske om å finne en server hvor alle starter på nytt.

Dette er forståelig siden man kan kjappere heve seg over den "vanlige" WoW spiller når man kjenner alle quests og hemmeligheter, men tror dere ikke at nesten ALLE som lager char på denne serveren nå har AKKURAT samme tanke som dere? Jeg kan love at under 1% av folka på den serveren er folk som spiller WoW for første gang...

Tror ikke dette problemet blir mindre etterhvert, bare se på Warsong hvor jeg starta min første char, har en 37 shammie der og var innom der i går for å se om det hadde roa seg... "BAM, You are #386 in queue" artig...

Lenke til kommentar
Blir Tauren Shaman med navn Methilian.

Drøyer det litt med å mekke charen pga den utrolig lange køen :S

Jasså vaktmestern samma som meg det :p

Edit: ToxicMan her btw, skifta nick skjønner du ;)

Vi må passe på å starte samtidig så vi får kvesta litt sammen, hvis du ikke har begynt enda. Tror jeg drøyer det en dag eller to for det ser ut som det er mye kaos på servern nå.

Tenker det blir bedre når folk har kommet seg ut av Barrens i det minste. :thumbup:

BTW vi dengte Ragnaros i går :w00t:

Lenke til kommentar

Guilden ble startet tidligere i dag, og jeg har gitt alle medlemmene mulighet til å invite slik at dere som er på når jeg ikke er, også får en invite. Det er bare å kjøre en /who dark alliance og sende en whisper til en av medlemmene.

Jeg ble selv disconnected da jeg var på fotballtreningen, og var nummer 4000 i kø da jeg prøvde å logge på igjen. Det sier seg selv at det ikke går, så jeg venter heller til i morgen.

Det er bare å joine med en gang dere kommer inn, og for guds skyld ikke disconnect hvis dere ikke virkelig må!

Lenke til kommentar
Guilden ble startet tidligere i dag, og jeg har gitt alle medlemmene mulighet til å invite slik at dere som er på når jeg ikke er, også får en invite. Det er bare å kjøre en /who dark alliance og sende en whisper til en av medlemmene.

Jeg ble selv disconnected da jeg var på fotballtreningen, og var nummer 4000 i kø da jeg prøvde å logge på igjen. Det sier seg selv at det ikke går, så jeg venter heller til i morgen.

Det er bare å joine med en gang dere kommer inn, og for guds skyld ikke disconnect hvis dere ikke virkelig må!

queuen forsvinner nok etterhver. noe sier meg at blizzard blir å gi mere plass snart.

Lenke til kommentar

queuen forsvinner nok etterhver. noe sier meg at blizzard blir å gi mere plass snart.

Jepp, helt sikkert. Bare se på de andre high-pop-serverne. :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...