kaaasen Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har oppdatert medlemslisten igjen nå. Som dere kanskje ser på kommentaren jeg har skrevet er faktisk ikke 50 unike medlemmer et umulig mål iløpet av morgendagen hvis samtlige stiller opp. Det er slettes ikke dårlig, og det tror jeg det fleste er enig med meg i Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jøss, blir ubalansert hvis det fortsetter slik=\ Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Vi får bare satse på at det gjevner seg ut etterhvert. Får håpe at det blir tilnærmet fifty-fifty ratio på serveren, og at den ikke dør ut alt for fort. Nå tar i hvert fall jeg kvelden, slik at jeg er klar til 11:00 i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Vi får bare satse på at det gjevner seg ut etterhvert. Får håpe at det blir tilnærmet fifty-fifty ratio på serveren, og at den ikke dør ut alt for fort. Nå tar i hvert fall jeg kvelden, slik at jeg er klar til 11:00 i morgen tidlig. ikke noe skole på deg før den 22 heller? skole i morgen jeg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Er veldig usikker på hva jeg skal velge av Orc Og Tauren shaman... Orc har kult utsende, Tauren har det også men Orc er kansje litt kulere, men igjenngjeld har Tauren warstomp som er veldig fin så ja, åå må finne ut dette før serverne kommer opp imorgen Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 blir med jeg, mest antaglig en warrior eller shaman, rase og navn vet jeg ikke enda, finner ut fort det. Sender en whisper til deg Complexion når jeg er ingame, evt en mail om du ikke er på, med mitt forum navn så du vet hvem det er. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg tenker å starte en Tauren Shaman i morgen så kunne tenkt å joine guildet. Jeg kommer antakelig ikke til å være særlig aktiv på karakteren siden jeg har en lvl 35 alt på servern til mainen min, samt mainen som jeg enda gearer opp i Strat og Dire Maul (forbanna prins og baron). Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 tror jeg lager en orc shaman på den serveren.. og lurer på om jeg for joine:D Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Mulig for meg å bli med? Hadde vært fint å kunne prøve Horde litt også. Kommer sterkt tilbake med nick og class. Endret 17. august 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Complexion: Jeg blir med jeg. hvis det er okey da? kommer til å spille Undead priest. men drar på skolen nå så får ikke spilt med engang Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 realmen starter kl.11.00 ? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 uff sliter selv hva jeg vil ha. Spiller en prest og warrior på pve server. Så prest liker jeg godt men vil prøve noe nytt. Så da en UD mage eller rogue,evt Tauren shaman. vil også ha noe som levle rask da jeg er VELDIG lei og levle characters. Noen forslag noen ? plzzzzzzzz Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Blir troll Mage her, bestemt meg nå , nicket er jeg ikke så sikker på men. Skal på Skolen nå så er tilbake rundt 14:00 så da får vi se! Lenke til kommentar
-jH Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 'Gjesp' Ja, skole om en time... så jeg kommer nok ikke innpå før rundt 12 Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg joiner jeg UD/troll mage eller hmm tauren druid Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) får vel ta å hive meg me eg også da... kjem til å joine me en tauren warrior, får se kor mye eg kjem til å spille me han da =) ihvertfall lvl 10ish.. /w schbob ingame katti starte serveran opp? ohh... en ting til: e det her en rein norsk guild, eller kan folk som ikke snakke norsk også joine? hvis engelsk e hovedspråke så tar eg me meg en del kamerata fra 60'guilden på min server Endret 17. august 2005 av Vandahl Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Starter en der jeg også, kjenner et par folk som også skal starte der, men tror de skal være alliance. Vet selvsagt ikke.... Vet ikke enda om jeg skal gjøre noe stort ut av den... Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 den kan komme opp når som helst og senest 11 (+) Håper selv den kommer opp nå må fort inn og lage character. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 vet om en ingame venn som vil være med count han med vis det er greit Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Da våkna jeg å, gleder meg til å få starta Edit: er fler og fler servere som popper opp på realm lista nå, er nok ikke lenge til ^^ Endret 17. august 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå