MoFFaSSa£ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har bestemt meg for en orc warlock, men nicket får vente litt på seg. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) /signed jeg joiner. + 5-6 kamerater hvis det er ok. Endret 16. august 2005 av Omar Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 vi burde få oss irc chatt som LIFE har Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skriv meg opp. Blir warrior, rase har jeg ikke bestemt enda. Lenke til kommentar
Beldor Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kunne vært morro hvis det blir så mange som skal vet ikke hva jeg skal starte som enda... se hva som trengs kanskje. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 vi burde få oss irc chatt som LIFE har xact! ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Klart kameratene dine kan få bli med Omar:) Hva IRC-kanal angår kan vi bruke wow.darkalliance på Quakenet. Jeg har akkurat gått inn på kanalen, så det er bare å joine for de som ønsker. For de som er interessert i våre Alliansevenners IRC-kanal er det altså wow.life på Quakenet Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Om det blir aktuelt med webside etterhvert så kan jeg godt lage det om ingen andre melder seg. Om andre også har lyst så er det selvfølgelig rom for samarbeid her. Jeg kan også vise frem en guild-side jeg har laget til main guilden min. [Klikkie] Om det er noen som liker å kode (php,mysql osv) så kan vi sikkert få bruk for det også hvis vi skal sette opp litt mer avanserte ting som guild roster og andre ting. Om det er interesse for dette så kom med tilbakemeldinger. (Guild siden jeg linker til er til en alliance guild på Twilight's Hammer) - Mites - Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg blir mest sannsynligvis med Skal bli godt å starte opp med wow igjen, har ikke spilt siden juni Class og nick vet jeg ikke enda, men skal finne ut av det så fort som mulig Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Blir med jeg er ikke sikker på om eg skal være mage eller warlock. skal kalle meg Howitz anyway Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg og Vyrm er med! Pluss 2-3 andre Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ser ut som det er ganske mange som blir med ja gitt, det er digg Gleder meg til å få starta! Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 *venter spent på oppdateringer om hvem og hvor mange som er med nå* Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg har interesse for og bli med. jeg og broren min skal starte horde på haumarush som tauren.Navn blir nok Sub og Goodi Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 et lite forslag er å ha alles navn her på hw/gamer.no som personal note i guilden. på den måten kan folk vite hvem de spiller med herfra. Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 er ikke særlig fornøyd med mitt forum navn =\ Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 er ikke særlig fornøyd med mitt forum navn =\ Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jeg hiver meg på bøya også Blir en UD priest eller rogue med samme navn som jeg har på silvermoon (Villdyret) nå er det nattinatt og på når serveren er oppe i morgen tidligt Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Får vel lage en char her jeg å da, har litt lyst til å være med på dette. Blir en tauren warrior Nick blir vel Ghaal tipper jeg. Blir en alt, håper det går greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå