kaaasen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Det er vel helnorsk guild som er det vi starter som i hvert fall. Tror det kommer til å være endel nordmenn, så hvis det er ønskelig med en helnorsk guild videre også vil den forbli helnorsk. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bare den ikke blir bestående av 30 aktive og 250 alts etter hvert da. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kommer til å starte opp en UD Priest, og vill selvsagt joine. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hørtes ganske moro ut, begynne på ny på en slik server. Har spilt mest allianse, og trives best med det, men det kan være jeg slenger meg på. Begynte egentligt på ny på sylvanas for bare et par uker siden, men skal se om om jeg kan få tid til litt horde Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) hmm kommer nok til å lage en main alt der da (Horde) men siden jeg jobber med å få mainen min til lvl 60 (lvl 42 nå bare) så blir det nok ikke mer enn main alt (det jeg mener er at den ikke blir så aktiv at jeg spiller på den hver dag akkurat) men om jeg får lov så blir jeg vel med i guilden. Undead Warrior btw, name: Ickz edit: undead warlock fristet litt nå hmm, vi får se hva det blir til senere. Endret 15. august 2005 av Ickz Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hiver meg på jeg også, er ikke sikker på klasse enda, men nicket blir nok Mites. Mulig Warlock eller Priest. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er murlig jeg hiver meg på, men er ikke helt sikker på hvilken klasse jeg skal være da... Druid er en murlighet, men bare hvis dps'n er blidt en god del bedre. Ellers så blir det warlock vil jeg tro. Men får se ann. Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 jeg hopper gjerne med, vet desverre ikke hva jeg skal bli. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hadde vært fett, kanksje jeg slenger meg på jeg og! Nick? tja, det kommer etterhvert Men foreløpig så vil det det bare bli en main alt... Endret 17. august 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Ja, det er jo ikke annet å forvente enn at det blir _veldig_ mange alt's i guilden. Min character vil jo også være en alt for Burning Blade-characteren min (60 paladin for de som lurer). Jeg tror at det vil være mer fristende å spille med alten hvis vi klarer å holde et visst aktivitetsnivå i guilden, men det er jo ikke bindende på noen som helst måte. Vi får enkelt og greit bare se det an - men det lover veldig bra slik det ser ut nå Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden men jeg blir gjerne med på en horde guild på denne nye pvp servern som kommer opp snart. Hadde tenkte å lage med en shaman av et slag. Har bare vært Alliance til nå så skal bli digg å teste noe annet. Edit: Det kan også hende at jeg begynner å spille for fult på denne nye servern og droppe de andre characterne mine å heller annse denne charactern jeg lager her som min nye main. Edit: Blir vel en orc shaman på meg, nick blir Nitrius selvfølgelig Og jeg joiner gjerne denne hw.no guilden vis det blir noe av. Eller er litt usikker, Turen eller Orc Shaman blir det. Endret 15. august 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hmm, tror ikke jeg gidder warlock, er så mye stress me shards osv, så jeg er litt i tvil enda, Druid eller Hunter blir det.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Nå har jeg selvfølgelig klart å ødelegge den vesle oversikten jeg hadde, men slik det ser ut nå er vi faktisk 25+ medlemmer. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det gjør ikke noe, tar vel å sender deg en /w ingame når servern er oppe og vis guilden blir startet opp jeg værtfall Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hmm en venn av meg har lyst til å joine, UD rogue, nick: Zenedar Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Navnet blir The Dark Alliance ja? Bra navn det. Lurer på om jeg skal kjøre det "vanlige WoW nicket mitt" som er Queas, men det blir kanske litt dumt siden det er et hw.no guild. Hva syns folket? Han jeg bor sammen med har foresten også litt lyst til å bli med, men er ikke sikker. Endret 16. august 2005 av DaDon Lenke til kommentar
nord Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 dette tror jeg kan bli ufattelig koselig, skal se om jeg ikke klarer å trekke inn noen venner. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kanskje jeg skal spille Priest istedet På'n igjen... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Du må jo selv få velge hvilket nick du skal bruke, og den eneste grunnen til at jeg går for Complexion på denne characteren også er fordi det det er lettest å få samlet sammen folkene så lenge "alle" vet hvem de skal kontakte i starten - pluss at jeg er veldig dårlig til å finne opp hordenavn. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 veldig OT, men jeg kjeder meg på jobb, og bare må vite. Complexion: "Byttet avatar grunnet en uendelig strøm med PM'er fra overkåte fjortissgutter. Orket ikke sjikaneringen mer. *Snufs*" hva var din gamle avatar? heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå