Gå til innhold

Hordeguild på Haumarush. Er det interesse for det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørtes ganske moro ut, begynne på ny på en slik server. Har spilt mest allianse, og trives best med det, men det kan være jeg slenger meg på. Begynte egentligt på ny på sylvanas for bare et par uker siden, men skal se om om jeg kan få tid til litt horde :)

Lenke til kommentar

hmm kommer nok til å lage en main alt der da (Horde) men siden jeg jobber med å få mainen min til lvl 60 (lvl 42 nå bare) så blir det nok ikke mer enn main alt (det jeg mener er at den ikke blir så aktiv at jeg spiller på den hver dag akkurat) men om jeg får lov :p så blir jeg vel med i guilden.

Undead Warrior btw, name: Ickz

edit: undead warlock fristet litt nå hmm, vi får se hva det blir til senere.

Endret av Ickz
Lenke til kommentar

Ja, det er jo ikke annet å forvente enn at det blir _veldig_ mange alt's i guilden. Min character vil jo også være en alt for Burning Blade-characteren min (60 paladin for de som lurer).

Jeg tror at det vil være mer fristende å spille med alten hvis vi klarer å holde et visst aktivitetsnivå i guilden, men det er jo ikke bindende på noen som helst måte. Vi får enkelt og greit bare se det an - men det lover veldig bra slik det ser ut nå :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke lest igjennom hele tråden men jeg blir gjerne med på en horde guild på denne nye pvp servern som kommer opp snart.

Hadde tenkte å lage med en shaman av et slag.

Har bare vært Alliance til nå så skal bli digg å teste noe annet.

Edit: Det kan også hende at jeg begynner å spille for fult på denne nye servern og droppe de andre characterne mine å heller annse denne charactern jeg lager her som min nye main.

Edit: Blir vel en orc shaman på meg, nick blir Nitrius selvfølgelig :)

Og jeg joiner gjerne denne hw.no guilden vis det blir noe av.

Eller er litt usikker, Turen eller Orc Shaman blir det.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Navnet blir The Dark Alliance ja? Bra navn det.

Lurer på om jeg skal kjøre det "vanlige WoW nicket mitt" som er Queas, men det blir kanske litt dumt siden det er et hw.no guild. Hva syns folket? Han jeg bor sammen med har foresten også litt lyst til å bli med, men er ikke sikker.

Endret av DaDon
Lenke til kommentar

Du må jo selv få velge hvilket nick du skal bruke, og den eneste grunnen til at jeg går for Complexion på denne characteren også er fordi det det er lettest å få samlet sammen folkene så lenge "alle" vet hvem de skal kontakte i starten - pluss at jeg er veldig dårlig til å finne opp hordenavn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...