Gå til innhold

Hordeguild på Haumarush. Er det interesse for det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, det var faktisk overraskende god respons her.

Hvis alle som har meldt interesse faktisk joiner vil det si at vi kun mangler druids før vi har representanter fra samtlige classes, og det er jo ikke akkurat en dårlig start. Forøvrig får man jo bare spille som den classen man har lyst til, og ikke begynne å tenke på slikt enda synes jeg.

Lenke til kommentar
Har guilden ett navn? Og hvem skal jeg /w for å joine?

Jeg har lagt ut to forlag til navn tidligere i tråden (The Dark Alliance & Excessive Force), men det er ikke bestemt noe ennå. Vi har jo et par dager på oss før vi trenger å ha et navn klart, så det er bare å komme med forslag.

edit: Jeg regner med at du kan /w Complexion for å joine guilden når den tiden kommer :)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

ja får vel henge meg på. troll shaman. verdama ska hu hete blir vansklig og komme i group med æ i navnet :p.. blir nok neppe så spilling i og med jeg snart har en 60 char på sylvans. som kommer til og bli min første :D gleder meg.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Har egentlig nok andre karakterer, men mulig jeg slenger meg på.

Kommer i så fall til å spille tauren, enten warrior eller druid, mest sannsynlig det første. Usikker på navn foreløpig.

Kanskje samboer'n blir med også. :)

Edit: Forslag til guildnavn - The Untouchables

Endret av medisterpus
Lenke til kommentar
Jeg kan sette opp et forum for denne guilden da, men ikke lage nettside.

Jeg veit ikke hvor mye vi trenger et forum akkurat nå, men det kan jo være greit å ha et forum uansett. Er det phpBB eller Invision det er snakk om her? Regner med at det er phpBB, men man kan jo ikke være 100% sikker.

Lenke til kommentar

Jeg veit ikke hvor mye vi trenger et forum akkurat nå, men det kan jo være greit å ha et forum uansett. Er det phpBB eller Invision det er snakk om her? Regner med at det er phpBB, men man kan jo ikke være 100% sikker.

Tja, kommer ann på det. Kan sette opp begge deler. Ditt valg :thumbup:

Lenke til kommentar

Tja, kommer ann på det. Kan sette opp begge deler. Ditt valg :thumbup:

Invision er vel å foretrekker fremfor phpBB synes jeg. Bare å gå igang med arbeidet hvis du føler for det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...