NightKeeper Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Alliance gutta, alliance Har forøvrig guild jeg og Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Alliance gutta, alliance Brutalt slaktet med andre ord? Nei takk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Alliance gutta, alliance Har forøvrig guild jeg og du snakker om mitt guild nå? eller har du forlatt meg? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Blir nok troll rogue her ja... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jøss, det var faktisk overraskende god respons her. Hvis alle som har meldt interesse faktisk joiner vil det si at vi kun mangler druids før vi har representanter fra samtlige classes, og det er jo ikke akkurat en dårlig start. Forøvrig får man jo bare spille som den classen man har lyst til, og ikke begynne å tenke på slikt enda synes jeg. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det begynner å ligne noe nå ja! Herlig Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har guilden ett navn? Og hvem skal jeg /w for å joine? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Har guilden ett navn? Og hvem skal jeg /w for å joine? Jeg har lagt ut to forlag til navn tidligere i tråden (The Dark Alliance & Excessive Force), men det er ikke bestemt noe ennå. Vi har jo et par dager på oss før vi trenger å ha et navn klart, så det er bare å komme med forslag. edit: Jeg regner med at du kan /w Complexion for å joine guilden når den tiden kommer Endret 15. august 2005 av Complexion Lenke til kommentar
værdama Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) ja får vel henge meg på. troll shaman. verdama ska hu hete blir vansklig og komme i group med æ i navnet .. blir nok neppe så spilling i og med jeg snart har en 60 char på sylvans. som kommer til og bli min første gleder meg. Endret 15. august 2005 av værdama Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Har egentlig nok andre karakterer, men mulig jeg slenger meg på. Kommer i så fall til å spille tauren, enten warrior eller druid, mest sannsynlig det første. Usikker på navn foreløpig. Kanskje samboer'n blir med også. Edit: Forslag til guildnavn - The Untouchables Endret 15. august 2005 av medisterpus Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kan sette opp et forum for denne guilden da, men ikke lage nettside. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kan sette opp et forum for denne guilden da, men ikke lage nettside. Jeg veit ikke hvor mye vi trenger et forum akkurat nå, men det kan jo være greit å ha et forum uansett. Er det phpBB eller Invision det er snakk om her? Regner med at det er phpBB, men man kan jo ikke være 100% sikker. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kan sette opp et forum for denne guilden da, men ikke lage nettside. Jeg veit ikke hvor mye vi trenger et forum akkurat nå, men det kan jo være greit å ha et forum uansett. Er det phpBB eller Invision det er snakk om her? Regner med at det er phpBB, men man kan jo ikke være 100% sikker. Tja, kommer ann på det. Kan sette opp begge deler. Ditt valg Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Jeg kan sette opp et forum for denne guilden da, men ikke lage nettside. Jeg veit ikke hvor mye vi trenger et forum akkurat nå, men det kan jo være greit å ha et forum uansett. Er det phpBB eller Invision det er snakk om her? Regner med at det er phpBB, men man kan jo ikke være 100% sikker. Tja, kommer ann på det. Kan sette opp begge deler. Ditt valg Invision er vel å foretrekker fremfor phpBB synes jeg. Bare å gå igang med arbeidet hvis du føler for det Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg skal spille der, horde men det blir ikke noe veldig aktivt da, UD rogue trur jeg men kommer sansnyligvis ikke på før i september, freezed account... skal kalle meg for "Hadez" Endret 15. august 2005 av munnharpe Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Joiner jeg og, har ikke bestemt meg for class enda. Forslag til navn: Warlust Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 ikke hor de her ... gnome rogue for teh win.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror jeg starter på serveren med horde så straks jeg har levlet paladinen min til level 60. Tenker kalle meg Zag (kun Zag!) spiller Female Troll Priest, tenker jeg joiner guilden kommer den til å være HELT norsk ? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror kanskje jeg lager en UD Priest/Warlock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå