Gå til innhold

Hordeguild på Haumarush. Er det interesse for det?

Anbefalte innlegg

The Dark Alliance

Har nettopp postet litt i en av "ny PvP-server"-tråden. Saken er at jeg har fått med meg at det er veldig mange som skal starte opp en alt.char. på Haumarush når den kommer til uka. Jeg vet av erfaring at det er kjedelig å starte opp på ny server hvis man ikke har mer enn en håndfull personer å spille med i starten, og derfor lurer jeg på om det er noen interesse for en guild bestående av folk fra HW.no-nettverket, samt bekjente av disse igjen?

Målet med guilden er vel i grunn ikke annet enn å få samlet folkene i starten, for det sosiale, men også for å kunne ha noen å queste med. De eventuelle kravene vil da være;

• Du er medlem av HW.no-nettverket / Du kjenner noen som er medlem der
  • Du kan oppføre deg
  • Du er level 1-60

Etter hvert vil det helt sikkert bli noen gode guilder, og man står jo selvsagt fritt til å joine en av disse hvis man heller vil det. Det er jo i starten man er litt avhengig av en guild på en ny server slik jeg ser det, siden man da som oftest har lite bekjente på serveren.

Så; er det noen som har planlagt en hordecharacter på Haumarush, og samtidig er interessert i å bli med i en guild på hordesiden for oss HW.no-medlemmer er det bare å poste her.

Jeg har forøvrig planlagt å spille Orc. Jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg skal spille Warrior, Warlock eller Shaman, men det finner jeg fort nok ut. Nicket på serveren regner jeg med at blir Complexion. Jeg tar også med en annen erfaren WoW-spiller, som har planlagt en Troll Priest.

Slik det ser ut nå har vi klart å samle sammen 11 spillere, og vi er jo selvsagt ute etter flere. Det er bare å melde interessen her i tråden, så ordner vi saken :) For fullstendig oversikt kan du lese mer på http://thedarkalliance.frac.dk/.

Navnet på guilden ser ut til å bli "The Dark Alliance", noe som passer bra siden det er nettopp det vi som horde er. Du skjønte kanskje dette ut i fra URL'en jeg nettopp la ut også.

Du vil finne flere av oss på wow.darkalliance på Quakenet (IRC).

Foreløpig medlemsliste:

Complexion, Privinius, Grisom, Akuma, Dandar, DaDon, SkranXz + kamerat, Shade22 + kamerat, mobilfreek, Keylar, X-tremeOverclocker, spinxzer, værdama, medisterpus, munnharpe, Scarface^, Per-Stian, Limited_Edition, HappyHerb, Crispin, Ickz + kamerat, MiteS, MoFFaSSa£, nord, ObliVioN =], Nitrius, Sippini, Benbjo, mobilfreek, Digidice, XzIz0 + bror, h3nrik + vyrm og kamerater, Xardax, zetor;), Omar + kamerater, Crispin, Hetfield^^ & ArchEnemY.

Dette er da de som er bekreftet til en viss grad. I alt 40+ mann hittil, i tillegg til utallige kamerater av folk som har skrevet seg opp. Hvis folk starter i morgen vil det si at vi kan nå 50 mann innen dagen er over, og det er et sinnsykt utgangspunkt!

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra initiativ! :) Kan hende jeg starter en horde char på den nye serveren, men tviler på at jeg kommer til å spille så mye med den :whistle: Om jeg skal starte en ny alt tror jeg nok det heller blir på den nye RP PvP serveren som kommer, men kan godt hende jeg tar meg en tur innom Haumarush

Lenke til kommentar
Har du noen ide hva guildet skal hete?

Må vite hvilket guild jeg skal føre opp på KOS :devil:

Hehe, først må vi nesten få litt respons om det er noen som faktisk har planer om å bli med i guilden. Vi får bare snakke om det, men jeg har jo et par forslag.

The Dark Alliance

Excessive Force

Dette er jo to mulige navn, men det får jo eventuelt bare diskuteres.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
skal starte undead warrior der for morroskyld tror den blir main alt..

kommer til og hete: necros

tror jeg blir med i guilden på starten og så på lvl 40 omtrent starter jeg i en bedre guilde

Du vet at det blir større og "bedre" guilds allerede ?

Lenke til kommentar
skal starte undead warrior der for morroskyld tror den blir main alt..

kommer til og hete: necros

tror jeg blir med i guilden på starten og så på lvl 40 omtrent starter jeg i en bedre guilde

Du vet at det blir større og "bedre" guilds allerede ?

hmmm ja tror nok det om en stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...