Gå til innhold

Hvilken mod bruekr du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På min alt. bruker jeg: Atlas, Titan Panel, Elite Frame, Gypsy Mod, Reputation, UBOTD, WoWEcon Pricemod.

Dette blir litt OT da, men har samme maskin som du. Hvordan får du WoW til å fungere i Widescreen? Når jeg maksimerer vinduet blir bildet strekt, og får ikke større FOW

Har du prøvd å kjøre oppløsningen på 1680 x 1050 i WoW som jeg gjør? Det går ivertfall fint her =) Dersom du har Titan Panel kan du også få ikonene på skjermen til å passe til den nye oppløsningen :thumbup:

Lenke til kommentar

lasta akkurat ned insomiax, men har noen problemer:

Som på bildet ser dere at teksten er helt feil, den hjelpeteksten, så hvordan slår jeg av den? Og hvilken klasse personen er er også borte, hvordan fikser jeg det?

 

 

edit: andre addons jeg leter etter er sånn som tar x% av alle pengene jeg tjener og setter inn på konto, deposit box eller no, og en sånn som har oversikt over hva alle characterne får inn og setter inn i system hvor man kan velge "session" "today" "week" "total" Og "all chars" hvor du ser hvor mye du har tilsammen på alle. Den holder også oversikt over hva pengene man får og hva man betaler går til, som hvor mye man bruker på skills, hvor mye på ah osv.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
På min alt. bruker jeg: Atlas, Titan Panel, Elite Frame, Gypsy Mod, Reputation, UBOTD, WoWEcon Pricemod.

Dette blir litt OT da, men har samme maskin som du. Hvordan får du WoW til å fungere i Widescreen? Når jeg maksimerer vinduet blir bildet strekt, og får ikke større FOW

Har du prøvd å kjøre oppløsningen på 1680 x 1050 i WoW som jeg gjør? Det går ivertfall fint her =) Dersom du har Titan Panel kan du også få ikonene på skjermen til å passe til den nye oppløsningen :thumbup:

Før hadde jeg ikke muligheten til å velge widescreen oppløsning, men lastet ned et lite program som fikset dette. Må si at det er meget kjekt med widescreen når jeg er prest og mange knapper på groupbuttons :thumbup:

 

Generelle mods jeg bruker:

  • CTmod
  • Titan panel
  • Atlas
  • Auctioneer
  • Enchanced Tooltips
  • Good Inspect
  • Scrolling Combat Text
  • Mob Health

Priest mods:

  • Easy Priest
  • Group Buttons

Har noen Rogue mods også, men husker ikke de i farten.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Flexbar, titanbar og watchdog.

Hadde det der vært meg, hadde jeg gått på veggen.

Jeg bruker alle bars, inkludert alle ekstra bars. :o

less is more !

 

Poenget med flexbar er at bare de knappene du trenger skal vises! Feks er du warrior kan executeknappen vises automatisk når target har mindre enn 20% hp! og potions når du er under 30% mana eller hp

 

Pluss med watchdog har jeg bundet alle healingspells til musen min+alt\ctrl\shift click!

 

skal få scrolling combat text modden og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...