obie Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg har investert i parabol-anlegg fra Canal Digital, og ønsker å koble tuneren til pc'n, slik at jeg kan bruke pc-skjermen som "tv". Ønsker også muligheten til å ta opp programmer og fotballkamper, for så å brenne disse til dvd som kan brukes i vanlige dvd-spillere. Ber om hjelp/anbefaling vedr. hvilke produkter/løsninger jeg må/bør velge. På forhånd takk til alle som svarer. PS: Har søkt i formuet, men finner ikke svar på spm... Lenke til kommentar
Nemorzuz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Oki... for det første så følger det med program til hvert tv kort som er vits i å bruke.. program man kan ta opp med ol. men det er ikke alle som kan konventere over til dvd.. så derfor må man skaff en separat prog til det... dem kan du spør om i "programmvare" forumet.. tv kort som fungerer fint er: WinTV PVR 350 Pinnacle kort og ATI all in wonder kortene bare søk litt på google... Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Nemorzuz, AIW er du GAL? alså Theater 550 PRO fra ATI tar jo råtta på AIW serien ;P også er 550pro det mest avansterte tvkortet på markedet Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 550pro det mest avansterte tvkortet på markedet Er det din konklusjon? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 550pro det mest avansterte tvkortet på markedet Er det din konklusjon? hehe kan jo si det det har jo 3dcomb filter i hardware som ingen andre har og 12 bit video decoder og den til og med har anti-alising filter i tillegg blir driverne oppdatert hver månde (samtidelig med catalyst) den kunne ha vert med catalyst driver pakka men den er ikke det men bare se på mappe/fil navna 5-7_t550_wdm_86 <- ATi Theater 550 PRO Driver 5-7_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_24085 <- ATi Catalyst Driver i tillegg har jeg hørt at ATi skal lansere 64bit drivere for windows x64 platformen for 550pro kortet denne månden Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) i tillegg har jeg hørt at ATi skal lansere 64bit drivere for windows x64 platformen for 550pro kortet denne månden Det er ikke værst det.hehe. Ta pinnacle f.eks. De er så forbannade treg med drivere til tv kort (windows XP 64)at det er ikke klokt. Den " tvkort.net" linken din virker ikke. ikke her ihvertfall. Endret 15. august 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå