Gå til innhold

Anbefaling nytt TV-kort

obie

Anbefalte innlegg

Jeg har investert i parabol-anlegg fra Canal Digital, og ønsker å koble tuneren til pc'n, slik at jeg kan bruke pc-skjermen som "tv". Ønsker også muligheten til å ta opp programmer og fotballkamper, for så å brenne disse til dvd som kan brukes i vanlige dvd-spillere.

Ber om hjelp/anbefaling vedr. hvilke produkter/løsninger jeg må/bør velge.

På forhånd takk til alle som svarer.

PS: Har søkt i formuet, men finner ikke svar på spm...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki... for det første så følger det med program til hvert tv kort som er vits i å bruke.. program man kan ta opp med ol. men det er ikke alle som kan konventere over til dvd.. så derfor må man skaff en separat prog til det... dem kan du spør om i "programmvare" forumet..

tv kort som fungerer fint er:

WinTV PVR 350

Pinnacle kort

og ATI all in wonder kortene

bare søk litt på google...

Lenke til kommentar
550pro det mest avansterte tvkortet på markedet

Er det din konklusjon?

hehe kan jo si det det har jo 3dcomb filter i hardware som ingen andre har og 12 bit video decoder og den til og med har anti-alising filter ;)

i tillegg blir driverne oppdatert hver månde (samtidelig med catalyst)

den kunne ha vert med catalyst driver pakka men den er ikke det ;) men bare se på mappe/fil navna ;)

5-7_t550_wdm_86 <- ATi Theater 550 PRO Driver

5-7_xp-2k_dd_ccc_wdm_enu_24085 <- ATi Catalyst Driver

i tillegg har jeg hørt at ATi skal lansere 64bit drivere for windows x64 platformen for 550pro kortet ;) denne månden

:thumbup:

Lenke til kommentar
i tillegg har jeg hørt at ATi skal lansere 64bit drivere for windows x64 platformen for 550pro kortet  denne månden

Det er ikke værst det.hehe. Ta pinnacle f.eks. De er så forbannade treg med drivere til tv kort (windows XP 64)at det er ikke klokt.

Den " tvkort.net" linken din virker ikke. ikke her ihvertfall.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...