kilogram Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Internet Explorer 7 får oppdatert logo Den kommende versjonen av Internet Explorer får en ny logo. Denne logoen har Microsoft nå selv avdekket. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hvem er det som bryr seg om hvordan logoen til nye IE skal se ut? Kommer ikke til å bruke den likevell jeg. Må vel kanskje være viss jeg installerer Vista til mine foreldre, men da blir det bare til windows/microsoft update uansett. Go fx & opera Endret 15. august 2005 av dabear Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 dabear: hvem er det som bryr seg om, du bruker IE eller ikke? INGEN. Du bruker Linux ergo kan du ikke bruke IE. Jo jeg har sett på den nye logoen, men jeg synes ikke den er forandra så mye. Liten sirkel over E`en er det ikke det da? eller er det flere ting som er forandra? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 wil, du har vel øyne til å se og lese med? Regner med du ser flere forskjeller enn det du allerede har skrevet. Fargenyansene er fikset litt på og den har fått nytt og mye mer moderne utseende, den har samme fargenyanser som WMP 10 logoen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 kan egentlig ikke se noen andre forskjeller jeg. Ja de har vel kanskje skifta litt blåfarge på logoen? Har ikke sett så nøye på den jeg men. Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du bruker Linux ergo kan du ikke bruke IE. Hørt om Wine? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 dabear: hvem er det som bryr seg om, du bruker IE eller ikke? INGEN. Du bruker Linux ergo kan du ikke bruke IE. Ikke vær så trangsynt. Ja jeg har funnet meg et bedre OS enn det du mest sansynligvis sitter på ( etter mi mening ), men jeg kommer daglig borti Windows OSer. Uansett kjører de som oftest Fx eller opera, når folk først er overtalt til å prøve, går de gjerne ikke tilbake til IE . Som olear er borti, jeg kjører faktisk IE på linux for å teste nettsider ejg lager, så det er ikke umulig. btw: akkurat nå kjører jeg windows nt workstation, så det går ikke bare i linux. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dette er bare enda en tragisk artikkel på programmer.no = MsOnly.No. Kan dere ikke skrive om noe annet en at ms forandrer en logo. Finnes et hav av programmer og ting, hvorfor bare velge ut det dårligste fra ms og skrive om. HINT: Finnes noe som heter Linux, BSD, OS X osv. Det kommer sikkert noen nye ikoner der også. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dette er bare enda en tragisk artikkel på programmer.no = MsOnly.No. Kan dere ikke skrive om noe annet en at ms forandrer en logo. Finnes et hav av programmer og ting, hvorfor bare velge ut det dårligste fra ms og skrive om. HINT: Finnes noe som heter Linux, BSD, OS X osv. Det kommer sikkert noen nye ikoner der også. Hallo? Husk at det er stort sett Windows som brukes her da! Dette har vært oppe utallige ganger før... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg ser ikke akkurat hva som er så stort med dette. Jeg holder meg til firefox inntil videre. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hallo? Husk at det er stort sett Windows som brukes her da! Vel, det er ganske så stor aktivitet på *nix-forumet, så om det stemmer, er jeg ikke helt sikker på. Uansett: jeg er en windowsbruker òg, men å lage en artikkel om at et program skifter logo, synes jeg er helt unødvendig. Endret 15. august 2005 av dabear Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hallo? Husk at det er stort sett Windows som brukes her da! Vel, det er ganske så stor aktivitet på *nix-forumet, så om det stemmer, er jeg ikke helt sikker på. Uansett: jeg er en windowsbruker òg, men å lage en artikkel om at et program skifter logo, synes jeg er helt unødvendig. Vel, det bryr meg jo egentlig ikke heller, men ingen vits i å slenge dritt om det da, heller ta det opp sakelig under "Tilbakemeldinger" og kanskje gi forslag isteden. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 JIPPI! IE får ny logo, og tabs. la oss alle slenge fra oss retighetene våre å løpe til Elkjip å betale 3K for et elendig OS(Longhorn). Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ohoi, nesten like stor nyheit som at My Computer har blitt Computer. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 JIPPI! IE får ny logo, og tabs. la oss alle slenge fra oss retighetene våre å løpe til Elkjip å betale 3K for et elendig OS(Longhorn). Hmm, passar ikkje heilt bra med signaturen din, den kommentaren der. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Joda. Har hørt om Wine, men skjønner ikke vitsen med å gå tilbake til IE når man faktisk har valgt å bruke Linux. Jada, du sa at du tester hjemmesider der. Helt greit, Men du mener vel ikke å si at du føler deg mere sikker om du bruker IE i Linux enn i Windows? Alle Windows brukere kommer nok før eller senere til å måtte prøve IE 7.0 også. Tilogmed jeg. Dette fordi at man må bruke IE for å kunne kjøre Windows Update. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Men du mener vel ikke å si at du føler deg mere sikker om du bruker IE i Linux enn i Windows? Eh, jo-det vil jeg påstå. Nå bruker jeg den veldig sjeldent, men IE vil absolutt være sikrere å kjøre i et emulert miljø enn i Windows. Får jeg noen win-virus, vil det værste som kan skje, at Wine krasjer. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 En kompis av meg la inn vista beta på pc og prøve den nye IE. Etter å ha prøvd det en stund fikk han spyware i winXp som han hadde installert på en annen partisjon :!: Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 JIPPI! IE får ny logo, og tabs. la oss alle slenge fra oss retighetene våre å løpe til Elkjip å betale 3K for et elendig OS(Longhorn). Jippi, vi fortsetter å rakke ned på Microsoft uten noen skikkelige argumenter. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jippi, vi fortsetter å rakke ned på Microsoft uten noen skikkelige argumenter. Orker ikke å agrumentere. Har vondt i huet. Dessuten så ser jeg ikke noe grunn til å argumentere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå