Cyberdog_85 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 heizann har nå mekket meg en SINNSYK vifte fra en gammel kopimaskin på 240x240mm den bråker kanskje 70dba har noen et forslag til hvordan jeg kan få dempet lydnivået??? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 kjør den på 5 eller 7v? Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Du kan senke spenningen over viften. Da synker turtallet, og dermed lydnivået. Jeg vil tro at du trenger en ganske gkraftig effektmotstand for å redusere spenningen på den giganten der.. :smile: Lenke til kommentar
Cyberdog_85 Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 hvilken av kontaktene må jeg ta bort for å få den til å gå på 5 volt? det er molex kontakt!!! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Du kan senke spenningen over viften. Da synker turtallet, og dermed lydnivået. Jeg vil tro at du trenger en ganske gkraftig effektmotstand for å redusere spenningen på den giganten der.. jeg kjørte radiatorviften fra en bil på strømforsyningen min, både på 12, 7 og 5v.. koble rød+svart på viften på rød+gul på molex for 7v. koble rød+svart på viften på rød+svart på molex for 5v. _________________ [ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-08-07 00:18 ] Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 00:16, psilocybe skrev:jeg kjørte radiatorviften fra en bil på strømforsyningen min, både på 12, 7 og 5v.. koble rød+svart på viften på rød+gul på molex for 7v.koble rød+svart på viften på rød+svart på molex for 5v. Det er jo en enklere og mer elegant løsning.. :smile: Lenke til kommentar
-Stone- Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg vil se bilder av dette monsteret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå