Idioteque Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jo høyere grafikk kvalitet = jo mer ressurser krever grafikken og omgivelsene.. ville ikke påstått at blizzard lager tegnefigurer fordi de ikke klarer bedre.. (noe gw-folka har trodd de klarte ) å lage skikkelig grafikk tar skikkelig lang tid og ikke minst penger.. og inntil vidre, så er ikke papmasje "armor" den rette valget å gå GW er et teknisk vidunder når det kommer til systemkrav og serverteknologi. Det til tross for at, som alle kan være enige i, grafikken er teknisk bedre enn WoW sin. (Antall polygons osv.) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 jo høyere grafikk kvalitet = jo mer ressurser krever grafikken og omgivelsene.. ville ikke påstått at blizzard lager tegnefigurer fordi de ikke klarer bedre.. (noe gw-folka har trodd de klarte ) å lage skikkelig grafikk tar skikkelig lang tid og ikke minst penger.. og inntil vidre, så er ikke papmasje "armor" den rette valget å gå GW er et teknisk vidunder når det kommer til systemkrav og serverteknologi. Det til tross for at, som alle kan være enige i, grafikken er teknisk bedre enn WoW sin. (Antall polygons osv.) Og hva så? Om grafikken er et såkalt "teknisk vidunder" spiller jo det ingen rolle når den ikke passer inn. Grunnen til at mange gir WoW bedre omtale på grafikken er fordi WoW har grafikk som passer helt utrolig bra inn i et fantasy univers, mens GWs grafikk kanskje ser pen ut (subjektivt) så virker den veldig rotete og uoversiktilg, i hvert fall i forhold til WoW. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 jo høyere grafikk kvalitet = jo mer ressurser krever grafikken og omgivelsene.. ville ikke påstått at blizzard lager tegnefigurer fordi de ikke klarer bedre.. (noe gw-folka har trodd de klarte ) å lage skikkelig grafikk tar skikkelig lang tid og ikke minst penger.. og inntil vidre, så er ikke papmasje "armor" den rette valget å gå GW er et teknisk vidunder når det kommer til systemkrav og serverteknologi. Det til tross for at, som alle kan være enige i, grafikken er teknisk bedre enn WoW sin. (Antall polygons osv.) Og hva så? Om grafikken er et såkalt "teknisk vidunder" spiller jo det ingen rolle når den ikke passer inn. Grunnen til at mange gir WoW bedre omtale på grafikken er fordi WoW har grafikk som passer helt utrolig bra inn i et fantasy univers, mens GWs grafikk kanskje ser pen ut (subjektivt) så virker den veldig rotete og uoversiktilg, i hvert fall i forhold til WoW. Der må jeg si meg uenig med deg. Men siden vi tydeligvis ikke kommer noen vei, skal vi bare la denne posten dø sin fortjente død? Lenke til kommentar
V36a Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Skjønner ikke hvorfor folk gidder å ta denne diskusjonen i det hele tatt. Som sagt utallige ganger her i posten, folk er forskjellige. Hvis alle kan akseptere akkurat det, er det ikke mer å diskutere. Begge spillene er bra på sine egne måter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har et hat/elsk-forhold til WoW. I dag hater jeg det. For noen dager siden elsket jeg det. Hvorfor? Fordi det er et repeterende spill og du veit aldri hva slags demotiverende svin du kan havne sammen med i en gjeng. For det positives skyld, les mange av lovordene allerede beskrevet. Men for meg er WoW et elsk/hat-forhold. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Så hva trekker ned? Jeg regner med denne var myntet på min 8/10? I såfall: For meg så er det en del ting som trekker ned og gjør at spillet ikke får 10/10. Det ene er at du har nada mulighet til å påvirke spilluniverset. Samme hva du gjør av quests og herp, så går det en liten stund, og så er alt som før. I gamle dager når jeg spilte MUD aktivt, så jobbet vi veldig hardt med å lage content som gav globale endringer i spillet. I WOW har du jo så klart reputation og PvP rank, men det eneste dette brukes til er å få rabatter / kjøpe kule ting hos vendors. Det hadde unektelig vært fett om du f.eks. hadde hatt en krig mellom horde og alliance gående, der utfallet av slag hadde innvirket p utbredningen av utposter f.eks. Dette igjen kunne ha regulert faksjonens tilgang på tradegoods fra disse regionene f.eks. Det hadde også vært kult med værskifter implementert. Dette var også noe vi hadde allerede i MUDtiden. Jeg savner en Bowyer / Fletcher profession. Dette synes jeg rett og slett at det er merkelig at de ikke har implementert. Slik det er i dag så kan man jo lage både gevær og ammo? Hvorfor ikke buer og piler? Flere dyr / monstre. Synes det er litt for mye "samme modell med forskjellig skin" slik det jo er i de fleste RPG spill. Dette hadde nok tatt en del mer tid og kostet mye penger, men ville ha gjort opplevelsen av spillet noe mindre repetitiv. En god del kjedelige modeller. Hvorfor i huleste brukes de samme modellene på flere våpen? Og hvorfor ser min Dwarven Hand Cannon så utrolig døll ut når Ancient Bone Bow, som jo er lettere å få tak i, ser så utrolig kul ut? Det er en hel rekke med slike småting som trekker ned. Til tross for dette synes jeg at spillet er så bra at det fortjener en 8 / 10 Håper dette gav svar på det du lurte på. -KJ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Enig der. Og der fikk jeg svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå