Gå til innhold

Er WoW bra, eller dårlig? Forklar hvorfor!

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så vansklig å slutte med dette gw vs wow tullet? her skal vi snakke om wow siden det er hva topic går ut på, er så mye unødvendig som har blitt sakt i denne tråden at ja fy.

La oss si at det holder med gw vs wow diskusjonen nå og fortsette på emne so megentlig skal svares på nemlig "Er WoW bra/eller dårlig? Forklar hvorfor!"

og da kommer noen og sier "åååååh, wow er så dårlig koster 100 kr/mnd! spill GW!" så skal noen svare på det osv, og vips er diskusjonen igang igjen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WoW's fremtidige oppdateringer baseres på patches, ikke på expansion packs som f.eks. GW gjør.

Er det greit og si "lol" nå?

WoW kommer nok til å slippe et par expansion packs etter hvert som årene går, men GW kommer til å slippe mange flere expanison packs i forhold til WoW, var i hvert fall det inntrykket jeg fikk da jeg var inne på GWs hjemmeside. Jeg prøvde GW et par timer, men jeg var alt for vant til friheten i WoW, dessuten ble jeg skremt bort av den latterlige general chatten. (Nja, barrens/durotar chat er jo til tider ganske latterlig også, men heldigvis slipper man unna mange drittunger når man kommer seg ut av newbie-sonene)

Btw; Har GW noen gang sluppet masse gratis nytt content i en patch? WoW fikk battlegrounds i en patch, og BWL i en annen patch. Evt. expanisions packs for WoW blir nye landområder som f.eks. Northrend, Draenor (eller hva enn orcenes hjemland het) osv.

Lenke til kommentar
WoW's fremtidige oppdateringer baseres på patches, ikke på expansion packs som f.eks. GW gjør.

WoW kommer nok til å slippe et par expansion packs etter hvert som årene går, men GW kommer til å slippe mange flere expanison packs i forhold til WoW, var i hvert fall det inntrykket jeg fikk da jeg var inne på GWs hjemmeside. Jeg prøvde GW et par timer, men jeg var alt for vant til friheten i WoW, dessuten ble jeg skremt bort av den latterlige general chatten. (Nja, barrens/durotar chat er jo til tider ganske latterlig også, men heldigvis slipper man unna mange drittunger når man kommer seg ut av newbie-sonene)

Btw; Har GW noen gang sluppet masse gratis nytt content i en patch? WoW fikk battlegrounds i en patch, og BWL i en annen patch. Evt. expanisions packs for WoW blir nye landområder som f.eks. Northrend, Draenor (eller hva enn orcenes hjemland het) osv.

Det er planlagt en patch som slippest i nær fremtid med 2 nye kapitler til Gw som heter Sorrows Furnace.

Så kommer det en betale-expansion over nyttår vist ikke jeg mixer litt.. :ermm:

Lenke til kommentar

Det er planlagt en patch som slippest i nær fremtid med 2 nye kapitler til Gw som heter Sorrows Furnace.

Hvor mye er 2 kapitler?

Jepp, DM og Maraudon (?) kom også i patcher.

Lenke til kommentar

Hvor mye er 2 kapitler?

Jepp, DM og Maraudon (?) kom også i patcher.

Tror jeg tok litt feil, er så satans trøtt.

Sommer updaten Sorrows Furnace inneholder masse bosser.

Expansion packen inne holder 2 nye kapitler. :p

Et kapittel tar ganske lang tid .. spørs hvor stort det er :ermm:

(tror jeg)

(noe sier meg at det er noe feil med quotinga mi).

Endret av mini me
Lenke til kommentar
*Whine, whine*

Noen grunn til at denne pistringen bare omhandler WoW? Hva med Ultima Online, Everquest 1 og 2, Star Wars Galaxies, Planetside, Anarchy online, og alle de andre MMORPG-ene som finnes, som alle tar/tok et sted mellom 10-15$ per måned?

Blizzard tar en hundrings i måneden fordi en bedrift tar seg betalt for tjenestene sine. Mener du også at bredbåndsleverandøren din ikke skal få tatt betalt per måned, siden kablene allerede er lagt ned og alt fungerer?

Du er virkelig en seriøs moderator. Kaller innlegget mitt for whining, fordi du ikke takler sannheten.

Det jeg mener er at det er flere online-spill som jobber mye med både servere, oppdateringer o.l som IKKE krever månedsavgift. Jeg kjenner mange (fornuftige) folk som har gått over fra WoW og dens dumme månedsavgift, til like gode alternativer (om ikke bedre) som ikke krever månedsavgift.

Du kan ikke sammenligne bredbånd med online-spill.

Edit: Jeg har hørt fra flere WoW-dudes at WoW ALDRI skal slippe noen expansion. Det er liksom inkludert i de 100 kronene og skal derfor heller komme i patcher. Dette hadde de lest på WoW sine nettsider. Er det de som har driti seg ut eller er det Blizzard? Bare lurer.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
*Whine, whine*

Noen grunn til at denne pistringen bare omhandler WoW? Hva med Ultima Online, Everquest 1 og 2, Star Wars Galaxies, Planetside, Anarchy online, og alle de andre MMORPG-ene som finnes, som alle tar/tok et sted mellom 10-15$ per måned?

Blizzard tar en hundrings i måneden fordi en bedrift tar seg betalt for tjenestene sine. Mener du også at bredbåndsleverandøren din ikke skal få tatt betalt per måned, siden kablene allerede er lagt ned og alt fungerer?

Du er virkelig en seriøs moderator. Kaller innlegget mitt for whining, fordi du ikke takler sannheten.

Det jeg mener er at det er flere online-spill som jobber mye med både servere, oppdateringer o.l som IKKE krever månedsavgift. Jeg kjenner mange (fornuftige) folk som har gått over fra WoW og dens dumme månedsavgift, til like gode alternativer (om ikke bedre) som ikke krever månedsavgift.

Edit: Jeg har hørt fra flere WoW-dudes at WoW ALDRI skal slippe noen expansion. Det er liksom inkludert i de 100 kronene og skal derfor heller komme i patcher. Dette hadde de lest på WoW sine nettsider. Er det de som har driti seg ut eller er det Blizzard? Bare lurer.

Du minner meg om en religiøs fanatiker med alt det maset om at folk må få høre sannheten. Vi snakker om DATASPILL her, ikke hvem som startet Irak-krigen.

Guildwars må gjerne være bedre enn WoW, jeg har moro nok med WoW og klarer meg således fint. Mine to cents er at vi bør prøve å være littegranne mer subjektive her, for det er snakk om smak.

Lenke til kommentar
*Whine, whine*

fordi DU ikke liker spillet er ikke dermed loven at spillet suger... Jeg kan synes at et spill suger, la oss si fotball spill, er ikke dermed sagt at alle skal hate det ellers er de enten retards, idioter osv osv... Er en grunn til at WoW har solgt så bra

TENK!

Lenke til kommentar
Grunnen til at tullete anmeldere sier det er så enromt, er fordi de hyper det opp enda mer enn nødvendig. Er jo flere anmeldere som også har gitt WoW bedre grafikkarakter enn GW, noe som rett og slett viser hvordan situasjonen (ikke) er.

WoW er bedritent, rett og slett. Det er kjedelig, ensformig, teit og er blottet for alt som heter god story. Du har en del frihet, ja, du kan gå inn i bygninger osv, men det er vel stort sett det. I tillegg skal Blizzard loppe deg for masse penger i måneden. De har et milliardimperium fra før, men lurer både store og små til å betale en ganske så høy sum for noe som er ganske så tåpelig.

Kjøper du Guild Wars derimot, da får du god grafikk, flott storyline, god holdbarhet, masse morsomme og spennende utfordringer og du vil få en utrolig spillopplevelse. Friheten er ikke like stor som i WoW, nei, absolutt ikke. Du kan ikke gå inn i hus, barer, osv. Men det spiller ikke så stor rolle når du finner ut at det er masse annet moro du kan gjøre. Dessuten går det bare opp til lvl 20, fordi Guild Wars, som navnet tilsier, handler i stor grad og guilder (laug) som spiller i mot hverandre.

Jeg kommer sikkert til å bli flama for å ha sagt sannheten om WoW, men det får så være. Du har fått høre hva min erfaring er etter ca en uke med WoW-spilling. Jeg la det for fra meg (lånte det av en venn) og det kunne aldri falle meg inn å kjøpe det for så å betale en viss sum i måneden. Guild Wars derimot er et så mye bedre alternativ. Lykke til!

WoW hater.. du har ikke noe på WoW forumet å gjøre..

Lenke til kommentar

Hvem pokker har sagt at han fant posten i wow forumet? han fant den i "Vis nye innlegg"! :shrug:

Er en grunn til at WoW har solgt så bra

TENK!

ja, jeg vet ..

1. Lansert tideligere enn foreksempel Gw

2. MYE omtale ellers i media.

3. Hadde hele Warcraft serien bak seg.

Bare for og neve noen .. sånn da er det min tur til og flames!

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Helt riktig som mini me sier! Han har skjønt det! WoW har blitt hypet opp. Noe så til de sinnsyke grader. Bare se anmeldelser av WoW i forhold til andre online-spill med bedre grafikk. Selv der scorer WoW høyere. Merkelig? Ja. Mistenkelig? Helt klart!

TENK!

Lenke til kommentar
Hentet fra gamer.no itself

WoW-Grafikk: 9 av 10

Gw-Grafikk: 8 av 10

Noe er FEIL!

Alle med nogenlunde øyne ser at grafikken til WoW er verre en Gw sin, ærlig talt.

Wow har knall grafikk, passer perfekt til wow-typen av spill. Har du sett IF, eller SW? Er så mye bedre enn GW`s grafikk noensinne kommer til å bli...

Lenke til kommentar

World of Warcraft har planlagte utvidningspakker, ja. Det er -ikke- inkludert i månedsavgiften, uansett hva vennene dine måtte si. Grunnen til at World of Warcraft solgte og selger så godt, er at de har et veldig gjennomført konsept, og appellerer til både power-gamers, mellomtingen OG de som aldri noensinne har prøvd et MMORPG-spill, eller kanskje dataspill i det heletatt.

Guild Wars har tiltrukket seg svært mange umodne brukere, akkurat fordi det ikke har noen månedsavgift, og er veldig simplifisert i forhold til andre MMORPG-er. Det er naturlig at et spill som Guild Wars selger veldig godt, da det direkte utfordrer et av de største spillmarkedene i verden MED et trekkplaster som mangelen på månedsavgift er.

Jeg har prøvd begge, og har gjort World of Warcraft til min favoritt. Dere andre som måtte synes noe annet kan egentlig bare ha det så godt, det eneste dere gjør akkurat nå er å spre kvalme på et forum som er ment for World of Warcraft, og en meningsløs flamewar.

Lenke til kommentar

Sånn med tanke på grafikken til WoW Vs. GW.

Jeg har alltid vært fan av grafikken til Warcraft-serien, der de har kraftige farger, og rene overflater.

GW har nok mer detaljer, men likevel må jeg si at det blir litt grått og trist. (på fler steder enn i WoW, that is.)

Clean er fin ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...