Gå til innhold

Er WoW bra, eller dårlig? Forklar hvorfor!

Anbefalte innlegg

jeg har GW og WoW. Spiller seff WoW etter en dag med GW.

Det første jeg ser når jeg kommer inn i GW-land, er masse LOL OMG ROFL NOOB STFU'ing.

Så spør jeg etter en seriøs guild med voksne personer i som jeg vil joine, vips så får jeg masse yoin us!!11 we own!,

if ur not join us ur g4y, og lignende. Så jeg kutta det og spiller wow. Mye mindre bråk der, ihvertfall på Earthen Ring-serveren (rp) Kaller meg Theldur der forresten, or er Alliance dwarven priest

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde sett en kompis spille WOW, og det så utrolig kjedelig ut, bare flaug hit og dit og jeg skjønte ikke bæra..

Men så en vakker dag overtalte han meg til å ta guestpasset hans og prøve det, og akkurat det er noe jeg ikke angrer på.

Har hatt noen kjedelige stunder da jeg har vert lei av WOW, men det har fort gått over, men når du også har de kjedelige stundene og du ikke gidder å queste eller noe kan du bare gå på en liten oppdagelsesferd.

Etter det jeg syntes så er det fryktelig mye du bare kan se på og nyte.

og på toppen kommer en instance run men en god gruppe, er alltid like morsomt når vi har renska hele instancen :p

Beste spillet ewer :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
jeg har GW og WoW. Spiller seff WoW etter en dag med GW.

Det første jeg ser når jeg kommer inn i GW-land, er masse LOL OMG ROFL NOOB STFU'ing.

Så spør jeg etter en seriøs guild med voksne personer i som jeg vil joine, vips så får jeg masse yoin us!!11 we own!,

if ur not join us ur g4y, og lignende. Så jeg kutta det og spiller wow. Mye mindre bråk der, ihvertfall på Earthen Ring-serveren (rp) Kaller meg Theldur der forresten, or er Alliance dwarven priest

det er fordi det er for dyrt for fjortissene å spille wow, ikke at de hr så mye annet å bruke penger på, untatt bedre PC osv :roll:

Lenke til kommentar
Nå vil jeg heller ikke påstå at 100kr i måneden er å loppe folk for penger.

Nåja, selvom 100Kr månden ikke er helt det store ville jo jeg sagt at når de har flere tusen milioner trenger de jo ikke og loppe oss for 100Kr månden pr spiller.. 40Kr kansje?

Penge syke folk!

Har ikke noe i mot at spill utviklere tjener masse penger. Hadde de ikke gjort det hadde spill vært ræva, som igjen kan føre til mindre inntekter for selskapet.

Men selv om jeg har rød til å betale 100 i månden så er det 1200 i året, og det er MASSE penger, vanlige spill koster 300-500 og da kan du spille så lenge du klarer å holde plata i takt.

Lenke til kommentar
Syns vi skal droppe denne gw vs wow greiene å heller svare på spørsmålet til topic starter.

Er helt tåpelig hvordan folk plutselig begynner å forsvare spillet de liker når to konkurenter blir tatt opp. Blir plutselig den diskusjonen.

Takk!! Er jævlig lei av dette maset om hva som er best, jeg ville bare vite hvordan Wow var!!!

Men nå er jeg mer intresert i SWG, skal forandre på tåden bare vent litt.

ps: har hørt nokk om wow og mer enn jeg ville om gw.

Edit: sånn.

Endret av The O
Lenke til kommentar
Syns vi skal droppe denne gw vs wow greiene å heller svare på spørsmålet til topic starter.

Er helt tåpelig hvordan folk plutselig begynner å forsvare spillet de liker når to konkurenter blir tatt opp. Blir plutselig den diskusjonen.

Takk!! Er jævlig lei av dette maset om hva som er best, jeg ville bare vite hvordan Wow var!!!

vel, post på star wars forumet du ;) .

Her er bare oss fanboys som sier alt er dårlig untatt wow fordi det er så bra :roll:

Lenke til kommentar

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=432753&hl=

der har du en post hvor noen sporte om SW:G vs WoW.

sikkert en del info der

Lenke til kommentar
Dette har plutselig blitt til en WoW vs GW tråd. De spillene kan ikke sammenlignes. GW er for deg som liker rask action, og bruker hodet og taktikk mer det folk gjør i WoW. Skills betyr mye mer enn gear der, og ikke alle bruker samme build på karakteren sin.

WoW er for deg med mer tid, og som liker å hele tiden måtte jobbe for å forbedre utstyret ditt. WoW sin verdenen er mye større, og du har mer quests og mer lvls der. Pluss WoW har det kjente wow universetet, som bygger på ting fra warcraft spillene. Blizzard har laget en bra mmorpg, men det er ikke noe nytt iforhold til andre mmorpg, og etter en stund blir det like kjedelig og forutsigbart som alle andre mmorpg's.

WoW er stort sett bare hype. Blizzard adde nytt content?hehe, ikke noe særlig. Ting som skulle komme fra starten, kom ikke før månedsvis senere. Det går og månedsvis mellom hver gang du ser en path.

GW sine devs er på et helt annet plan enn wow sine. Faktisk noen av de som hører mest på spillerene sine. Og gjør noe med problemer raskt! De har imponert flere ganger. Men GW er et mye kortere spill enn wow, der pvp er mer i fokus. Er fremdeles samme type pvp som i wow, carebear pvp der ingenting som helst skjer viss du dør.

Veldig korrekt det du skrev der. Veldig lik min oppfatning av de to spillene også. Men det er greit, skal ikke nevne GW mer i denne tråden.

Lenke til kommentar

Må bare kommentere det at Blizzard blir kalt "grådige kapitalistiske jævler" osv av en del mennersker som ikke har 100,- til overs i måneden. Jeg betaler gladelig 100,- i måneden, 100,- er som en kinotur elns, og WoW gir mye mye mye mer underholdning enn én enkelt kinofilm.

Dessuten gir jeg faen i om Blizzard får et gigantisk overskudd, de kommer jo til å bruke det til å lage flere kvalitetsspill, right? Håper på StarCraft 2, WarCraft 4 osv, og jeg har da ikke noe som helst i mot at Blizzard tjener store summer, de kommer jo til å bruke en god del av disse pengene på å utvikle flere utrolig bra spill.

(Som de selvfølgelig kommer til å tjene inn mer penger på, men hva så? Imo fortjener de det for å ha levert WoW, WarCraft 1, 2, 3, StarCraft og Diablo 1, 2)

Blizzard er kapitalister som i hvert fall har gjort seg fortjent til et digert overskudd. Finnes mange andre amerikanske firmaer som tjener mer for å ha levert mye dårligere varer.

Lenke til kommentar

Vel, du synes det, men jeg og en rekke andre mennesker synes noe annet. Det at de skal ha 100kr i måneden for å "vedlikeholde" serverene osv, det synes jeg er litt rått. Jeg mener, det finnes mange andre, store onlinespill, hvor de jobber godt med vedlikehold av servere, oppdateringer, osv og hvor folk IKKE må betale 100 kr i måneden. Saken er at folk blir så "blendet" av WoW at de gladelig betaler 100 kr da og 100 kr nå. Når dere går lei spillet vil dere, forhåpentligvis, se hvor søkt det var å betale den summen i måneden over... ja... kanskje flere år.

Lenke til kommentar
Vel, du synes det, men jeg og en rekke andre mennesker synes noe annet. Det at de skal ha 100kr i måneden for å "vedlikeholde" serverene osv, det synes jeg er litt rått. Jeg mener, det finnes mange andre, store onlinespill, hvor de jobber godt med vedlikehold av servere, oppdateringer, osv og hvor folk IKKE må betale 100 kr i måneden. Saken er at folk blir så "blendet" av WoW at de gladelig betaler 100 kr da og 100 kr nå. Når dere går lei spillet vil dere, forhåpentligvis, se hvor søkt det var å betale den summen i måneden over... ja... kanskje flere år.

Hvilke spill da, bortsett fra GW, som ikke er et ordentlig mmorpg?

Lenke til kommentar
De tjener 200000000kr i mnd vist de har 2milioner players .. sikkert mer enn nok det.

Så seier vi at ca 5000 mennesker i blizzard skal ha en månedslønn på 20-50k i tilleg skal de som er på toppen ha noken millioner, så skal noken millioner gå til vedlikehold av serverene, så kostet spillet 100 mill å lage, så skal de spare til kommende blizzardspill, kor mykkje er det igjen då?

Lenke til kommentar
De tjener 200000000kr i mnd vist de har 2milioner players .. sikkert mer enn nok det.

Så seier vi at ca 5000 mennesker i blizzard skal ha en månedslønn på 20-50k i tilleg skal de som er på toppen ha noken millioner, så skal noken millioner gå til vedlikehold av serverene, så kostet spillet 100 mill å lage, så skal de spare til kommende blizzardspill, kor mykkje er det igjen då?

2,50 og en pose løk?

Vedder på at de har noen miliarder fra før av, de er jo et miliard imperium.

Lenke til kommentar
*Whine, whine*

Noen grunn til at denne pistringen bare omhandler WoW? Hva med Ultima Online, Everquest 1 og 2, Star Wars Galaxies, Planetside, Anarchy online, og alle de andre MMORPG-ene som finnes, som alle tar/tok et sted mellom 10-15$ per måned?

Blizzard tar en hundrings i måneden fordi en bedrift tar seg betalt for tjenestene sine. Mener du også at bredbåndsleverandøren din ikke skal få tatt betalt per måned, siden kablene allerede er lagt ned og alt fungerer?

Lenke til kommentar
*Whine, whine*

Noen grunn til at denne pistringen bare omhandler WoW? Hva med Ultima Online, Everquest 1 og 2, Star Wars Galaxies, Planetside, Anarchy online, og alle de andre MMORPG-ene som finnes, som alle tar/tok et sted mellom 10-15$ per måned?

Blizzard tar en hundrings i måneden fordi en bedrift tar seg betalt for tjenestene sine. Mener du også at bredbåndsleverandøren din ikke skal få tatt betalt per måned, siden kablene allerede er lagt ned og alt fungerer?

/clap

Helt riktig :)

Lenke til kommentar

WoW's fremtidige oppdateringer baseres på patches, ikke på expansion packs som f.eks. GW gjør. Det er gratis å spille, men en kan vente seg flere expansion packs fremover. For meg er det helt ok med patche metoden (den medfører månedsavgift). Foretrekker det fremfor å ha masse expansion pakker jeg må finne frem med når jeg skal reinstallere. Installasjon av WoW vil være orginal spillet og nedlasting av seneste patch.

Lenke til kommentar
WoW's fremtidige oppdateringer baseres på patches, ikke på expansion packs som f.eks. GW gjør.

Er det greit og si "lol" nå?

Edit: Det er ikke sikkert at Expansion packene skal instalerest på vanlig vis.kansje du bare kjøper en cd-key og laster ned innholdet.

Endret av mini me
Lenke til kommentar
WoW's fremtidige oppdateringer baseres på patches, ikke på expansion packs som f.eks. GW gjør. Det er gratis å spille, men en kan vente seg flere expansion packs fremover. For meg er det helt ok med patche metoden (den medfører månedsavgift). Foretrekker det fremfor å ha masse expansion pakker jeg må finne frem med når jeg skal reinstallere. Installasjon av WoW vil være orginal spillet og nedlasting av seneste patch.

så hvis GW kommer med en patch innen 4 mnd så koster det likt :)

Lenke til kommentar

Er det virkelig så vansklig å slutte med dette gw vs wow tullet? her skal vi snakke om wow siden det er hva topic går ut på, er så mye unødvendig som har blitt sakt i denne tråden at ja fy.

La oss si at det holder med gw vs wow diskusjonen nå og fortsette på emne som egentlig skal svares på, nemlig "Er WoW bra/eller dårlig? Forklar hvorfor!"

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...