Endre visningsnavn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) - Endret 30. mai 2011 av Tao is Taokaka Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvis du klarer det, kunne du prøvd å bytte ut fronten med en slags børstet stål finish da, da ville det sett stilig ut. Evt. deretter lakke hele kabinettet i gull/sølv (eller bare ønsket farge) Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Hørtest bra ut, jeg tror jeg skal gjøre et forsøk. Jeg har dremel og annet utstyr som trengs. Hvor kan jeg få tak i en slik plate? Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Du kan høre med lokale jernvarehandler om de kan ha noe. Lykke til! Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hva med å fikse hele kabinettet i børstet stål, så kutte ut hull til vindu på siden hvor du setter inn sånn frostet glass, så slenger du inne i kabinettet et par blå lys, slik at du får en form for "isblokk" effekt. Det ville vært utrolig stilig. Edit: Leif på g Endret 15. august 2005 av SebRam Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Bytta ut det ene bildet med et uten noen deksler på, så det blir lettere for dere å se hva som kan gjøres. Den ideen din SebRam hørtes genial ut, skal se om ikke jeg kan få tak i det som trengs. Kanskje jeg skal lage en worklog også. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva er prisen på glass/plxi? Likte iden, tenkte kanske å prøve meg på noe av det samme. Håpper ikke at du blir sur får at jeg vruker tråden din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå