likferd Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Grunnen til dual-wield-blokk på bubbleboy kan vel ene og alene beskrives med en egenskap: Seal of the Crusader. Det er selvfølgelig andre grunner også, men jeg ville i alle fall ikke likt å se en pally i full frenzy-modus med to våpen. Jeg hadde likt det svært godt SoC proccer nemlig ikke mer en ca 6 ganger i minuttet, uansett farten på våpenet. En paladin som dualweilder hadde gjort sånn ca mindre damage en hunters i melee. Ok, to ting. For det første, Crusader er da vitterlig den greia som gjør at de slår 40% kjappere? Den senker skade, men legger til AP, sånn at den vanligvis gir mer dps uansett. Den har ikke noe procc i så måte. Jeg tror du tenker på Command, som proccer skade lik våpenets vanlige skade. For det andre, hvis jeg har forstått det riktig nå har han aldri trodd at han kan dual-wielde, sånn som veldig mange her (meg inkludert til å begynne med) trodde. Han lurte på om han kunne bruke et off-hand-våpen, og hvorfor han fikk en tvetydelig feilmelding. Var nok jeg som blingsa litt der ja Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) *slettet* leste feil på thottbot Endret 15. august 2005 av Rofle01 Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ebay ftw Ikke døm nå. Håper du tar feil exploid. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Gjett hvem som fant veien fra badlands til searing gorge Er så bra å klatre. Digger det Umulig, ettersom begge stedene er instanser 'Skummelt. Var nok bare kødd Håper jeg Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Gjett hvem som fant veien fra badlands til searing gorge Er så bra å klatre. Digger det Umulig, ettersom begge stedene er instanser 'Skummelt. Var nok bare kødd Håper jeg hva tror du.. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 tviler på at du kødda egentlig, det har kommet mye dumt fra deg i andre tråder også. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 tviler på at du kødda egentlig, det har kommet mye dumt fra deg i andre tråder også. indeed mvh. carebear lolz Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Missforståelsen var nok det at det kom "You cant dualwield _yet_" får jo en til å begynne å lure om det i det hele tatt er mulig for paladinen kan dual wielde. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Endelig en som skjønte poenget mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 IDIOTER! flame ham uten å fatt hva han mener. dere skulle alle fått deng. spezz du Mobil freak. makan te frekkhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå