Kanetheheatsink Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei. jeg bruker Dragons Call til vanlig, og har funnet ett Off hand våpen. Men når jeg skal bruke Shoni's Disaming tool sier den bare You cant dual-weild yet.. Betyr det at jeg ikke kan bruke offhand våpen på lvl 60?? Lenke til kommentar
rew Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er kun rogues, hunters og warriors som kan dual wield. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Skulle tro en som hadde en lvl 60 pala visste dette, jeg skulle selv ønske vi kunne dual-wielde siden vi trossalt er en "holy warrior". Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 :!: Jepp, snodig at ikke en lvl 60 pally ikke vet at pallies ikke kan dual wielde. Og det er jo et forferdelig off-hand våpen du vil bruke også da Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Hva får dere til å tro at jeg er lvl 60? jeg er lvl 52.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva får dere til å tro at jeg er lvl 60? jeg er lvl 52.. Betyr det at jeg ikke kan bruke offhand våpen på lvl 60?? Det fikk meg til å tro at du er lvl 60 Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dette var en snodig post Men OT, paladins kan ikke dual wielde ;D Og det off-hand våpenet kan du bare kaste smelte om med en gang. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) tilogmed en paladin på lvl 1 vet at man ikke kan bruke dual weild.. lolz post EDIT: post nr 500 Endret 15. august 2005 av mobilfreek Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvor mye kosta Loladinen din? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hvor mye kosta Loladinen din? WTS: Loladin! level 60 e!! He can sheild n HS to town. Only 100000 G now! Endret 15. august 2005 av chokke Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) sett heller på et skjold enn lvl 30 off hand (som du ikke får brukt), du er jo tross alt 52 Edit : det sverdet var jo ikke så værst da Endret 15. august 2005 av Amd_Barton Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 lvl 52 med dragons call ? jesus ble du summona inn for loot eller? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Edit: Og jeg misforsto hele greia fordi folk begynte å tyte i vei om dual-wield. Nei, bare rogues, warriors og hunters som kan bruke offhand-våpen. Endret 15. august 2005 av JayHeM Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Grunnen til dual-wield-blokk på bubbleboy kan vel ene og alene beskrives med en egenskap: Seal of the Crusader. Det er selvfølgelig andre grunner også, men jeg ville i alle fall ikke likt å se en pally i full frenzy-modus med to våpen. Jeg hadde likt det svært godt SoC proccer nemlig ikke mer en ca 6 ganger i minuttet, uansett farten på våpenet. En paladin som dualweilder hadde gjort sånn ca mindre damage en hunters i melee. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Hvor mye kosta Loladinen din? Jeg har ikke kjøpt min Det er ikke alle som er perfekte vettu.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 tilogmed en paladin på lvl 1 vet at man ikke kan bruke dual weild.. lolz post Det står "You cant dual-weild yet".. du kan ikke bruke dual ennå. Hvorfor skulle det være så rart at man kunne lære det senere når det står yet? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Grunnen til dual-wield-blokk på bubbleboy kan vel ene og alene beskrives med en egenskap: Seal of the Crusader. Det er selvfølgelig andre grunner også, men jeg ville i alle fall ikke likt å se en pally i full frenzy-modus med to våpen. Jeg hadde likt det svært godt SoC proccer nemlig ikke mer en ca 6 ganger i minuttet, uansett farten på våpenet. En paladin som dualweilder hadde gjort sånn ca mindre damage en hunters i melee. Ok, to ting. For det første, Crusader er da vitterlig den greia som gjør at de slår 40% kjappere? Den senker skade, men legger til AP, sånn at den vanligvis gir mer dps uansett. Den har ikke noe procc i så måte. Jeg tror du tenker på Command, som proccer skade lik våpenets vanlige skade. For det andre, hvis jeg har forstått det riktig nå har han aldri trodd at han kan dual-wielde, sånn som veldig mange her (meg inkludert til å begynne med) trodde. Han lurte på om han kunne bruke et off-hand-våpen, og hvorfor han fikk en tvetydelig feilmelding. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvor mye kosta Loladinen din? Jeg har ikke kjøpt min Det er ikke alle som er perfekte vettu.. hmmm det var deg jeg solgte den paladinen til ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå