Roarm Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hei Kjøpte meg maskin for ca 1 måned siden, og har funket okay til no. Da jeg skulle i dag inn i bios og sjekke noe, kom jeg ikke inn. Ble en blå strek nederst på skjermen, så hang maskina. Prøvde noen ganger til så kom jeg inn i biosen, men maskina låste seg etter ca 10 sec. Maskina virker fint bortsett fra at jeg ikke kommer inn i biosen. Har bygd maskina selv. Spec: Abit KX7333 m/XP2100+ 512 MB DDR PC2100 Gainward Geforce4 ti 4600 WD 120 Gb se Win XP pro Det er vel det viktigste. Lurer på om noen kan si meg hva jeg skal gjør... På forhånd takk. mvh Roar M. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Prøvd å resette bios, evnt flashe til nyeste (og har du nyeste så legge den inn en gang til) Lenke til kommentar
Floppen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Har du noen saktegående vifter, kobla rett på hovedkortet? Dette var problemet hos meg en gang. Lenke til kommentar
Roarm Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Takk for rask hjelp. Prøvde å flashe opp biosen, men det hjalp ikke. Hadde et par vifter koblet til hovedkortet, så når jeg koblet de på strømforsyniga virket det. mvh Roar M. Lenke til kommentar
staagri Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-07 12:51, Floppen skrev:Har du noen saktegående vifter, kobla rett på hovedkortet? Dette var problemet hos meg en gang. Glimrende dette problemet med å komme inn i bios har irritert meg lenge nå, prøvde å koble kabinettviftene fra hovedkortet nå, å da funket det som bare det!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå