KaldBlod Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Passer dette; http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl HK'et i et Chieftec Dragon Miditower? ..eller blir det for lite? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hei! Jeg fant ikke ut hvordan jeg sendte spørsmål men håper det kommer nå. Jeg vurderer og kjøpe enten dataen på psdata til 10000 kr eller den til Multicom til samme pris, hvilket ville dere anbefalt eller kunne jeg kjøpt en bedre data til samme pris? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Neida, det går fint. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 23:41, Dan Hansen skrev:Neida, det går fint. Er ikke Micro-ATX-kortet mye mindre enn et vanlig ATX? Bare å montere på vanlig måte, uten å måtte skru osv. ? edit: ikke skru, men borre :razz: [ Denne Melding var redigert av: KaldBlod på 2002-08-07 01:42 ] Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 JO, micro-atx kortene er mindre enn standard-atx, og de passer på den måten at du kan sette inn et micro-atx der det skal sitte et standard-atx, men ikke omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå