Dan Hansen Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 ... bare kjør på. Dommerne kan ikke nok til å dømme [ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-08-06 23:34 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Er det bare meg som er drita lei av DVD-Jon? Eller, dvs. medienes dekning av saken. Jeg kjenner ikke karen, så jeg skal ikke uttale meg om ham. Det er jo strengt tatt ikke han som har gjort noe. Xing burde jo være saksøkt for å ikke kryptere CSS-koden i spilleren deres eller hvordan det nå var. Og han andre karen i Polen eller Tjekkia tipset DVD-Jon om det. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 6. august 2002 Forfatter Del Skrevet 6. august 2002 Ånei, nei da så... Men kan du forklare det for dommeren på en slik måte at han forstår det? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Er det ikke enklere å ha meg som legdommer da? :wink: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 hehe, frikjent på flekken da :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Sendt ham hjem med fet "feilaktig tiltale + tort og svie"-sjekk i lommen. Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 vi er vel den nye generasjon der elektronisk utstyr er en dagligdags kost.. hehe vi burde "ser" tilbake på foreldre generasjonen og besteforeldrene.... Tenk bestemor var det jazz og blues som var det store IMAGET der det var kul å lese romatiske bøker og spille fiolin.. kanskje litt te selskap...htf det er... så kommer foreldre generasjonen som er ELVIS rock and roll, cannabis og hippie... så kommer "store" broren din da med michale jackson og og alle de funky 80talls låtene.. noe som husker BILLIE JEANS? woooooooooooooooowww.. så kommer oss med trance og techno og litt slim shady lure på hva som er inn for millenium generasjonen? BRITENY SPEARS? HIT ME BABY ONE MORE TIME [ Denne Melding var redigert av: DinMOR på 2002-08-07 01:08 ] Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 noe som relatere hvorfor dommere fra 1945-70 modeller er helt GRØNN nå det gjelder data Lenke til kommentar
house Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 trodde faktisk CSS var Cascading Stylesheets jeg.. hehe :???: Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hallo Dan!! Ikke glem den fete merra som heter Veslemøy dah. Skal det være likestilling, så skal det være likestilling. En gang til, så kommer jeg å setter meg på deg. Eller kanskje enda verre, på kabinettet ditt. Nå er du advart! :razz: Ha en fin internatt! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Hehe, kom igjen du, har MAXI-TOWER jeg :razz: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 De klarer aldri å hukke han for det greiene! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 De burde bure han inne for at han er så dum at han står frem og tar på seg æren for å knekke DVD koder. Regner med at de som virkelig gjorde det ser på han som årtusenets tuffs. For den delen håper jeg virkelig at han bures inne. Men det som tiltalen går ut på kan han jo etter min mening ikke dømmes for, han er jo ikke akkurat ansvarlig for knekking av koden. Hva skal man forvente av journalister som i utgangspunktet synes word er vanskelig. De har ingen ide om hva de skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå