Gå til innhold

Samsung D500, E700, E720 og E730

Anbefalte innlegg

Nå er det 3dje gangen jeg har D500 min på service.

Nå hadde jeg helt gitt opp alt styret med lyden og bare akseptert at jeg hadde kjøpt meg en drittelefon.

Så nå ble det selvfølgelig noe annet galt også, hele skjermen ble rødprikkete og blinket rødt lys når jeg gikk inn på "kamera" og masse grønne prikker på videokameraet når jeg filmet.

Fikk den tilbake fra 3djegangs-service idag.. de hadde faktisk fiksa de røde prikkene, men de grønne var der fremdeles.

Da krevde jeg å få ny tlf, for 4 ganger på service aksepterer jeg ikke.

Men Elkjøp måtte søke for at jeg skulle få ny tlf. Blablabla saksbehandlere 3-4 ukers ventetid blabla .... :ohmy:

Så jeg er fremdeles telefonløs 3 måneder etter jeg kjøpte meg ny mobil. :w00t: ..... :wallbash: .........

Noen som vet om jeg kan kreve noe mer? Få en annen type/merke mobil? Heve kjøpet? Jeg kjøpte tlf min med 1 års bindingstid, vil det si at jeg da evt har rett til å få tilbake fullprisen for tlf? For jeg må jo da kjøpe meg en ny mobil uten abo, og da må jeg jo betale fullpris.

Jeg gidda ikke å stå å diskutere med Elkjøp lenger, for jeg begynner å bli rimelig forbanna. :realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...